قیمت عمده پارچه تریکو یکرو پنبه کشی

پارچه تریکو، از پارچه های تار بافت می باشد که؛ در صنعت پوشاک کاربرد های بسیاری دارد. پارچه تریکو یکرو پنبه، از انواع پارچه تریکو می باشد که در تهیه لباس های تابستانی و خنک جایگاه ویژه ای دارد. تولید این محصول در کشور رونق بسیار بالایی دارد. قیمت عمده پارچه تریکو یکرو پنبه کشی در کشور نسبت به سایر پارچه های تریکو مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت عمده پارچه تریکو یکرو پنبه کشی

آشنایی با مدل های متنوع پارچه تریکو

آشنایی با مدل های متنوع پارچه تریکو

این محصول از پارچه های پر طرفدار و محبوب در کشور می باشد که در جنس ها، رنگ های مختلفی تولید می شود.

پارچه های تریکو از محصولات پر کاربرد می باشد، که دارای مدل های متنوعی می باشد از جمله:

۱- پارچه تریکو جودون

۲- تریکو خرج دار

۳- تریکو دورو

۴- پارچه تریکو دورس

۵- تریکو یکرو

۶- تریکو فانریپ

۷- پارچه تریکو شلواری

۸- تریکو ویکسوز لاکرا

۹- تریکو دیور

پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که، در بالا به آن ها اشاره کردیم این پارچه ها هر کدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند و از این محصولات برای تهیه لباس ها با کاربرد های متفاوت استفاده می شود.

پارچه تریکو نوزادی، از انواع پارچه می باشد که، برای دوخت لباس های نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه ضد حساسیت می باشد و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و وزن این محصول سبک می باشد. این نوع پارچه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه می شود.

برای خرید پارچه تریکو باید این محصول را به صورت طاقه ای و کیلویی خریداری کنیم. این محصول را می توانیم از مراکز بزرگ عرضه خریداری کنیم.

مرکز خرید پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

مرکز خرید پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی

پارچه تریکو یکرو پنبه نوزادی، مخصوص دوخت لباس های نوزاد می باشد که؛ تولید این محصول در کشور جایگاه ویژه ای دارد.

این محصول در کارخانه های بسیاری با برند های مختلف تولید می شود. پارچه تریکو پنبه یکرو نوزادی علاوه بر توزیع در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور ها نیز صادر می شود، که صادر کنندگان سود فراوانی به دست می آورند.

مر کز خرید این محصول پارچه های خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشور عرضه می کند.

این نوع پارچه باید از مواد اولیه مرغوب ساخته شود، زیرا بدن کودکان بسیار حساس می باشد. این محصول با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

برای خرید این نوع پارچه می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و پارچه تریکو مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خریداری کنیم. خرید از فروشگاه های اینترنتی موجب می شود؛ واسطه ها حذف گردند و محصول با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما