قیمت روز پارچه تریکو پنبه دورو

قیمت روز پارچه تریکو پنبه دورو در بازار فروش این محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله عواملی که بر قیمت این محصول تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع پارچه و پارچه تدی طرح دار کیفیت و مرغوبیت این محصول می باشد. از آن جا که این پارچه دارای درجه بندی های مختلفی می باشد، کیفیت آن نیز با یکدیگر متفاوت است، پس از لحاظ قیمت نیز تفاوت دارند.
  • شرکت ارائه دهنده این محصول نیز بر قیمت روز آن تاثیر گذار است.

قیمت روز پارچه تریکو پنبه دورو

پارچه پنبه دونخ چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه پنبه دونخ چه ویژگی هایی دارد؟ امروزه در کشور ما صنعت نساجی بسیار پیشرفت کرده است، یکی از بهترین جنس پارچه که امروزه در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می‌ گیرد، پنبه دو نخ یا پارچه تریکو پنبه دورو از این نوع پارچه به خاطر ویژگی ‌های خاصی که دارد از اهمیت زیادی در نزد تولیدی های پوشاک دارا است. با توجه به این که درجه پنبه دارای انواع مختلفی می باشد، امروزه پر فروش ترین نوع پارچه پنبه در نزد مردم پارچه پنبه است.

استفاده از این نوع پارچه در طراحی بسیاری از لباس ها مخصوصا لباس های زمستانی بسیار کاربردی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی ‌های این نوع پارچه می پردازیم:

  • این پارچه و پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی به دلیل ضخامت خاصی که دارد، برای طراحی لباس های زمستانه استفاده می شود.
  • از دیگر خصوصیات این محصول نحوه شستشوی آسان است، به طوری که به راحتی شما می توانید در ماشین لباسشویی این محصول را شستشو دهید.
  • پارچه به خاطر دوام خاصی که دارد، از عمر طولانی برخوردار می باشد و شما مدت زمان زیادی می توانید از آن استفاده کنید.
  • از دیگر ویژگی های این محصول این است که بسیار نرم و لطیف می باشد و در بدن ایجاد حساسیت نمی کند.
  • دیگر ویژگی های پارچه پنبه دونخ این است که به راحتی می توان مدل های زیبایی از آن برش داد و لباس های زمستانی تولید نمود.

عرضه بدون واسطه پارچه تریکو پنبه دورو

عرضه بدون واسطه پارچه تریکو پنبه دورو عرضه بدون واسطه پارچه تریکو پنبه دورو از طریق روش ‌های خاصی که در بازار فروش این نوع محصول وجود دارد، به راحتی امکان پذیر است. شما برای عرضه این محصول می توانید از مراکز معتبری که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید و این محصول را بدون واسطه و دخالت دلالان در بازار عرضه کنید.

امروزه عرضه بدون واسطه این محصول به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد. در این روش می توان بی واسطه این نوع محصول را بخصوص این مدل پارچه با قیمت عالی عرضه می‌گردد. عرضه پارچه تریکو از طریق مرکز آنلاین ما بسیار به صرفه است، زیرا می توانید در مدت زمان کوتاهی این محصول را در بازار فروش داخلی و خارجی عرضه کنید و از این راه سود زیادی به دست بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما