قیمت باور نکردنی پارچه دو رو پنبه اعلا

آیا شما از میزان کیفیت پارچه های دو روی پنبه اعلا اطلاع دارید؟ آیا شما از مشخصات پارچه های پنبه میکروی دو رو اطلاع دارید؟ آیا شما قیمت و ویژگی های باور نکردنی پارچه تریکو پنبه دورو با رنگبندی فراوان را میدانید؟ آیا شما نحوه خرید آسان و ارزان انواع این پارچه ها را میدانید؟
پارچه ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که بشر توانسته آن ها را تولید کند. شاید اگر پارچه ها برای اولین بار تهیه نشده بودند، مثل انسان های نخستین مجبور بودیم از برگ درختان استفاده کنیم. واقعاً تصور دنیایی که پارچه در آن نباشد، بسیار سخت است. تصور کنید لباس های رنگارنگ و زیبایی که الان به تن دارید، رومیزی، روتختی، فرش و خیلی چیز های دیگر در زندگی ما وجود نداشت، قطعاً زندگی به قشنگی و راحتی الان نبود.
پارچه ها جزو اصلی بسیاری از کالا هایی که ما امروزه استفاده میکنیم، هستند که اگر نبودند انسان باید به دنبال جایگزینی برای آن ها میگشت. فکر میکنید چیزی در دنیا وجود دارد که بتواند مثل پارچه عمل کند؟

پارچه دورو پنبه
وسیله دیگری مثل پارچه نرم و لطیف هست که بتوانید با استفاده از آن برای خود لباس تهیه کنید و جنس آن بدن شما را اذیت نکند؟
آیا چیزی به جز نخ و پارچه هست که بتوان از آن برای تولید رومیزی های رنگارنگ، روتختی های نرم و لطیف، پرده های زیبا و هزاران وسیله دیگر استفاده کرد؟
جهان هستی پر از رمز و راز است و ما نمیتوانیم بگوییم قطعاً چیزی نیست که جایگزین پارچه شود ولی مطمئناً اگر هم چیزی باشد که بتواند جای پارچه را بگیرد یا تا کنون کشف شده بود یا در صورت کشف شدن در آینده وقت، هزینه و انرژی زیادی از بشر خواهد گرفت تا این اتفاق بیافتد. تنها میتوانیم بگوییم هر چیز جدیدی که کشف یا تولید شود، به این سادگی ها نمیتواند جای پارچه های امروزی را بگیرد. آن محصول باید هزاران ویژگی و مزیت داشته باشد تا انسان ها آن را جایگزین پارچه های زیبای امروزی کنند.
همین الان اگر به اطراف خود نگاه کنید، به جز لباس هایی که بر تن دارید، بیش از ده مورد را میتوانید نام ببرید که از پارچه یا نخ و الیاف که مبدأ تهیه پارچه هستند، تولید شده باشند. کاربرد های وسیعی که پارچه ها دارند، باعث شده تا انواع متفاوتی از آن ها تولید و روانه بازار مصرف شوند. یکی از مدل های پارچه، پارچه های پنبه ای هستند که خود انواع و اقسام خیلی زیادی دارند. در ادامه این مطلب در خصوص چند مدل از پارچه های پنبه ای دو رو برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

معرفی کامل پارچه های پنبه ای دو رو

معرفی کامل پارچه های پنبه ای دو رو

احتمالاً تا کنون نام پارچه های تریکو را شنیده باشید، پارچه های پنبه ای دو رو یکی از انواع همین پارچه ها هستند. پارچه های پنبه ای دو رو با استفاده از نخ ها و الیاف خالص پنبه ای تولید میشوند؛ به جز نخ پنبه هیچ نخ دیگری برای تولید این نوع پارچه استفاده نمیشود که همین خالص بودن آن ها باعث بالا رفتن کیفیت پارچه های دو رو پنبه ای شده است.
نخ های پنبه ای قبل از استفاده برای تولید پارچه های پنبه ای دو رو کامفور و کامپکت میشوند. همچنین این نخ ها به طور کامل شانه زده میشوند؛ تمامی این فرآیند ها صورت میگیرد تا یک پارچه با بهترین کیفیت تولید شود. برای اینکه پارچه های پنبه ای دو رو کیفیت لازم و کافی را داشته باشند، باید تمام عملیات های کامفور، کامپکت و شانه زنی روی نخ پارچه انجام شود. به طور خلاصه میتوان گفت بهترین نوع پارچه های پنبه ای دو رو آن هایی هستند که تمام این مراحل و فرآیند ها را به نحوه احسن و کامل طی کرده باشند.
در حال حاضر برند های زیادی پارچه های پنبه ای دو رو را تولید میکنند. دستگاه های لازم و ساز و کار تولید پارچه های پنبه ای دو رو یکسان است، اما اینکه هر تولیدی از چه نوع دستگاهی استفاده میکند و نحوه مدیریت خط تولید آن به چه صورت است، میتواند بر کیفیت نهایی پارچه اثر گذار باشد.
بسیاری از کارخانه های معتبر برای تولید تمام پارچه های تریکو از جمله پارچه های پنبه ای دو رو از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و ماشین آلات حال حاضر دنیا استفاده میکنند. خیلی از این کارخانه ها دارای یک تیم قوی تولید هستند که صفر تا صد کار را به طور دقیق زیر نظر دارند و از بروز هر گونه مشکلی حین کار جلو گیری میکنند. همینطور در انتهای کار برای اطمینان پارچه ها را مورد بررسی قرار میدهند تا عیب و نقصی در آن ها وجود نداشته باشد. در انتهای کار یک پارچه بسیار مرغوب و درجه یک را برای عرضه به بازار یا کارخانه های تولید لباس، کالای خواب و… که طرف قرارداد آن ها هستند، میفرستند.

پارچه دو رو پنبه
یکی از الزامات تولید لباس، پرده، روتختی و سایر منسوجات استفاده از یک پارچه با کیفیت و مناسب است. ممکن است شما از یک پارچه درجه یک برای دوخت لباس استفاده کنید، اما پارچه انتخابی شما جهت تهیه لباس مد نظرتان مناسب نباشد؛ اینجا است که هر چقدر هم خیاط ماهر باشد، تولید بی عیب و نقص باشد و پارچه با کیفیت باشد، باز هم در انتهای کار شما خیلی لباس مناسبی نخواهید داشت. به همین خاطر است که هر لباسی را با پارچه هایی خاص تهیه میکنند. شاید برخی لباس ها قابلیت دوخت با هر نوع پارچه ای را داشته باشند، اما این در مورد همه آن ها صادق نیست. پارچه های پنبه ای دو رو نیز کاربرد های گسترده ای دارند، اما چند مورد از بهترین موارد مصرف آن را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.
یکی از بیشترین موارد مصرف پارچه های پنبه ای دو رو تولید لباس های زمستانی است. پارچه های پنبه ای با گرما و لطافت بی نظیری که دارند، مناسب ترین پارچه برای تولید لباس های زمستانه هستند.
شاید شما به فکرتان نرسد که شلوار های جین نیز از پارچه های پنبه ای دو رو و یک رو تولید شوند، اما یکی دیگر از موارد مصرف این پارچه ها تولید شلوار های جین است. همان طور که میدانید شلوار های جین یکی از با کیفیت و با دوام ترین شلوار ها هستند.
تی شرت ها که امروزه طرفداران زیادی دارند نیز تقریباً از طریق پارچه های پنبه ای دو رو تولید میشوند. محبوبیت تی شرت ها امروزه در بین دختران و پسران جوان خیلی زیاد است. استفاده از پارچه های پنبه ای نرم و لطیف در تولید تی شرت ها به آن ها محبوبیت و دوام بیشتری داده است.
این مواردی که گفته شد پیش پا افتاده ترین موارد مصرف پارچه های پنبه ای هستند. این پارچه ها مصارف زیاد دیگری نیز دارند.

چند مورد از ویژگی های پارچه های پنبه ای دو رو

چند مورد از ویژگی های پارچه های پنبه ای دو رو

پارچه های پنبه ای دو رو نرمی و لطافت خیلی زیادی دارند.
رنگ بندی متنوع و جذابی دارند.
برای تهیه انواع لباس به خصوص لباس های زمستانی بسیار مناسب اند.
لباس هایی که از پارچه های پنبه ای دو رو تولید میشوند، گرمای خیلی خوبی دارند.
پارچه های پنبه ای دارای الیاف گیاهی پنبه هستند که در برابر حرارت های بالا مقاوم هستند. به همین دلیل این پارچه ها در اثر نور خورشید یا حرارت اتو خراب نمیشوند.
پارچه های پنبه ای در برابر شست و شوی زیاد مقام هستند و دچار آسیب یا رنگ رفت نمیشوند.

ویژگی های پارچه های پنبه ای دو رو میکرو

ویژگی های پارچه های پنبه ای دو رو میکرو

پارچه های میکرو یکی از پر کاربرد ترین پارچه های حال حاضر در حوزه دوخت لباس هستند. در صنایع مد و دوخت لباس از این پارچه ها برای تهیه انواع مختلف لباس استفاده میشود؛ اگر کوچک ترین آشنایی با این صنایع داشته باشید یا حتی برای خرید لباس اندکی جست و جو کرده باشید، حتماً بار ها نام پارچه های میکرو را شنیده اید.
پارچه های میکرو پنبه ای دو رو دارای خواصی چند جانبه هستند که آن ها را برای تولید پوشاک مختلف مناسب کرده است. مثلاً از آن ها به دلیل سبکی و راحتی در تولید مانتو میتوان استفاده کرد، از طرفی به دلیل پنبه موجود در آن ها گرمای نسبتاً خوبی دارند و برای تولید پالتو و سایر لباس هاس زمستانی نیز مناسب اند.
پارچه های میکرو رنگ بندی جالبی دارند، تنوع رنگ آن ها بسیار بالا است. رنگ بندی آن ها به صورت مات نیز دیده میشود که برای تولید برخی از پوشاک، این پارچه را بسیار مناسب کرده است.
این پارچه ها با بهترین الیاف و نخ ها تولید میشوند که باعث شده است کیفیت و دوام خیلی خوبی داشته باشند. تمام محصولاتی که با استفاده از پارچه های میکرو پنبه ای تولید میشوند، بسیار با کیفیت و دارای طول عمر زیاد هستند.
پارچه های پنبه ای میکرو در برابر شست و شو نیز مقاوم اند و آبرفت ندارند. رنگ آن ها نیز ثابت باقی میماند؛ این پارچه ها به هیچ وجه تغییر رنگ ندارند و رنگ پس نمیدهند.
پارچه های پنبه ای دو رو میکرو یک ویژگی خیلی خوبی که دارند، این است که خیلی به ندرت چروک میشوند. مخصوصاً برای کسانی که به دلیل مشغله های زیاد وقت اتو کشیدن لباس خود را ندارند، تهیه لباس از این جنس خیلی کارایی بالایی برایشان دارد.

معرفی پارچه های پنبه ای دو رو سرخابی

معرفی پارچه های پنبه ای دو رو سرخابی

اگر شما به دنبال یک پارچه خیلی مناسب جهت تهیه مانتو و لباس های تابستانی هستید، پارچه های پنبه ای دو رو سرخابی را به شما پیشنهاد میکنیم.
پارچه های پنبه ای سرخابی ویژگی های بسیاری دارند که آن ها را مناسب تهیه انواع پوشاک کرده است.
پارچه های پنبه ای سرخابی سبک و راحت هستند که آن ها را برای تهیه پیراهن، مانتو، شومیز و … مناسب میکند. این پارچه با الیاف و نخ صد در صد خالص پنبه ای تولید میشود که خالص بودن الیاف این پارچه ضمانت کننده کیفیت و دوام آن خواهد بود.
یک ویژگی دیگری که باعث میشود استفاده از پارچه های سرخابی دو رو پنبه ای برای دوخت پوشاک مناسب باشد، این است که این پارچه ها به هیچ عنوان بدن نما نیستند و ضخامت کافی و لازم را برای تولید انواع لباس دارند.
شما اگر برای تهیه لباس قصد خرید پارچه های سرخابی پنبه ای دو رو را دارید، لازم است که آن ها را چند ساعتی در آب بخیسانید، چرا که حدود سه درصد آبرفت خواهند داشت؛ برای اینکه پارچه شما حین دوخت کم نشود، چند سانتی پارچه را بیشتر از حد نیاز خود تهیه کنید تا آبرفت آن کار شما را با مشکل مواجه نکند، اما اگر لباسی از جنس پارچه های پنبه ای سرخابی تهیه میکنید، نگران آبرفت آن نباشید، چون شست و شوی آن توسط کارخانه تولید کننده لباس برای جلو گیری از آبرفت لباس قبل از شروع مراحل تولید انجام شده است.
پارچه های سرخابی پنبه ای نیز رنگ های جالب و بروزی دارند که شما میتوانید از آن ها برای تهیه بسیاری از لباس ها استفاده کنید.
درصد چروک شدن پارچه های سرخابی دو رو خیلی کم است و اتو کشی خیلی راحتی دارند.
به غیر از تمام موارد مصرفی که برای پارچه های پنبه ای دو رو، میکرو و سرخابی گفته شد، از این پارچه ها برای تهیه انواع کالای خواب مثل روبالشتی، روتختی و… به خاطر نرمی و لطافتی که دارند، استفاده میشود که موارد تهیه شده از پارچه های پنبه ای در بازار کالای خواب هم مشتریان زیادی دارند.

صادرات پارچه های پنبه ای دو رو

صادرات پارچه های پنبه ای دو رو

پارچه های پنبه ای با عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید میشوند که یک عرض مناسب و استاندارد برای تمام انواع پارچه های موجود در بازار پارچه فروشان است. صادرات پارچه های پنبه ای دو رو از سمت کارخانه های تولید پارچه ایران همواره با مقیاس گسترده ای به کشورهای مختلف در حال انجام است.

نحوه خرید عمده پارچه های پنبه ای دو رو

نحوه خرید عمده پارچه های پنبه ای دو رو

همانطور که گفتیم این پارچه ها توسط تولیدی های بسیاری تهیه میشوند، اما در ابتدای متن هم توضیح دادیم که با کیفیت ترین پارچه های پنبه ای یک سری مراحل را طی میکنند که هم کیفیت و هم ماندگاری آن ها را به شدت بالا میبرد. شما برای خرید پارچه پنبه ای درجه یک و مرغوب باید آن را از فروشنده های معتبر تهیه کنید. یکی از ساده ترین راه هایی که برای خرید پارچه های پنبه ای دو رو با کیفیت عالی میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم، خرید از طریق این سایت است. مسئولین این سایت تمام محصولات ارائه شده در آن را از تولیدی های معتبر که بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید میکنند، تهیه و با قیمتی خیلی مناسب در اختیار شما قرار میدهند. برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش میتوانید با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما