فروش پارچه گردباف جودون پلاس اعلا

فروش پارچه جین و گردباف جودون، به روش‌ های مختلف غیر حضوری و یا فیزیکی انجام می ‌شود، زیرا این پارچه ‌ها متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص داده اند. دلیل آن هم این است که کاربرد فراوانی در صنایع نساجی و تولید پوشاک دارند، لذا بازار فروش آن ها همواره پر رونق می باشد.

 

 

فروش پارچه گردباف جودون پلاس اعلا

پارچه گردباف جودون چه کاربردی دارد؟

پارچه تریکو جودون، یکی از انواع پارچه هایی است که با ماشین های گردباف تولید شده است. پارچه جودون بافت ویژه‌ ای دارد و معمولاً این پارچه با بافت لوزی شکل و روزنه هایی که دارد، قابل شناسایی است. به طور کلی، این پارچه از ترکیب نخ های طبیعی و مصنوعی تولید می ‌شود که اغلب برای تولید انواع تی شرت های سه دکمه، به کار می رود.

 

به طور کلی این پارچه ابریشم، کاربرد های بسیار زیادی دارد و می‌ توان از آن، برای دوخت تیشرت و بالا تنه استفاده کرد، غالبا پارچه جودون از ترکیب نخ پنبه و لاکرا بافته می شود که خاصیت کشسانی دارد. همچنین در برخی از نمونه های این پارچه، نخ پلی استر با پنبه ترکیب شده است که این امر موجب افزایش ضخامت پارچه جودون شده است و با افزایش ضخامت پارچه می توان آن را، برای تهیه انواع پوشاک گرم استفاده کرد.

 

همان طور که گفتیم در برخی از نمونه ‌های پارچه‌ های جودون، از نخ طبیعی استفاده شده است. نخ های پنبه ای به کار رفته در ساختار پارچه جودون، موجب شده است تا این پارچه گردش هوای بیشتری در آن وجود داشته باشد. از این رو این پارچه‌ ها، گزینه مناسبی برای تهیه لباس های بهاری و تابستانی نیز می باشند. لازم به ذکر است که هر چقدر، درصد استفاده از پارچه پنبه بیشتر باشد، قیمت آن بالا تر می رود و نیز طول عمر آن بیشتر می شود. لذا گزینه مناسبی برای تولید انواع تی شرت های سه دکمه و همچنین تیشرت های ورزشی به شمار می روند.

 

 

پارچه گردباف جودون چه کاربردی دارد؟

پخش عمده پارچه تریکو جودون کشی

انواع پارچه جودون کشی، به صورت عمده و در نمونه های تکی بین مصرف ‌کنندگان عرضه می شود که عموما پخش پارچه جودون، در سراسر کشور به صورت عمده انجام می ‌شود. زیرا خریداران عمده این محصول، تامین‌ کنندگانی هستند که پارچه تریکو را در حجم بالا در اختیار فروشندگان  خود قرار می دهند. لذا این تامین‌ کنندگان سعی دارند تا با تهیه پارچه تریکو عمده، این محصول را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه کنند تا بتوانند قیمت های نازل تری را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

 

پخش عمده پارچه داکرون و تریکو دوزی به روش های مختلفی صورت می گیرد که امروزه نیز با گسترش اینترنت، پخش عمده این محصول به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر است و موجب شده است تا تامین کنندگان این محصول، صرفه جویی بسیاری در هر وقت و هزینه خود به انجام برسانند.

 

 

پخش عمده پارچه تریکو جودون کشی

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما