فروش پارچه پلی استر پنبه

پارچه پلی استر پنبه همانطور که از اسمش پیداست، تولید شده از الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر است. فروش این کالا به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام میگیرد.
اگر نگاهی به اطراف خود بیندازیم، متوجه میشویم که پارچه یکی از کالاهای بسیار اساسی در زندگی روزمره است، به گونه ای که ما را در شرایط و آب و هوایی مختلف، از تمامی دغدغه ها حفظ میکند.
قیمت پارچه یکی از نگرانی های خریداران به هنگام خرید کالا است. شرکت بزرگ دیبافت با در نظر گرفتن بهترین کیفیت، نازل ترین قیمت را به مشتریان عرضه مینماید، همچنین فروش پارچه پلی استر پنبه در این مرکز صورت میگیرد.

بهترین ترفند برای شست و شو پارچه پلی استر پنبه

بهترین ترفند برای شست و شو پارچه پلی استر پنبه

در این قسمت میخواهیم شما را با ترفندهای شست و شوی این منسوج آشنا کنیم:
ـ قبل از شست و شوی لباس ها دقت کنید که پارچه های سفید و رنگی را با هم در ماشین لباس شویی نیندازید، زیرا این کار موجب تغییر رنگ لباس های سفید خواهد شد.
ـ درجه ماشین لباس شویی را در یک اندازه استاندارد تنظیم کنید.
ـ توجه داشته باشید که لباس ها پس از شست و شو به خوبی آبکشی شود، در غیر این صورت مواد شوینده در لابه لای پارچه باقی میمانند و سبب ایجاد حساسیت پوستی میشوند.
ـ پارچه های پلی استر پنبه باید در آب سرد شسته شوند، زیرا الیاف این پارچه بسیار حساس هستند و اگر با آب داغ شسته شوند، تراکم خود را از دست میدهند و شل میشوند.
ـ برای شست و شوی دستی، هرگز پارچه را چنگ نزنید زیرا الیاف پنبه به کار رفته در این پارچه بسیار نرم و آسیب پذیر است. ـ به دلیل وجود الیاف پلی استر، این پارچه آب گریز است، پس میتوانید به راحتی آن را با ماشین لباس شویی بشویید و خشک کنید. برای اینکه از به وجود آمدن الکتریسیته ساکن در شست و شوی پارچه پلی استر پنبه جلوگیری کنید، میتوانید مقدار کمی نرم کننده به مواد شوینده آن اضافه کنید.

تشخیص قابلیت ضد چروکی پارچه پلی استر پنبه

تشخیص قابلیت ضد چروکی پارچه پلی استر پنبه

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این محصولات، استقامت این پارچه در برابر چروک شدن است. این پارچه ها ایست بسیار خوبی دارند و نیازی به اتو کشیدن ندارند؛ به این خاصیت پارچه های پلی استر پنبه، الاستیسیته یا همان خاصیت ضد چروکی پارچه میگویند.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به اتوکشی لباس هیچ علاقه ای ندارید و از چروک شدن لباس های خود کلافه میشوید، پارچه پلی استر پنبه یک انتخاب مناسب برای شما عزیزان است.

بررسی مقاومت پارچه پلی استر پنبه

بررسی مقاومت پارچه پلی استر پنبه

الیاف تشکیل دهنده این پارچه از نظر خصوصیات بسیار با هم متفاوت هستند، اما در کنار هم، ویژگی های منحصر به فردی را به وجود می آورند.
ـ مقاومت در برابر حرارت و گرما: پارچه های پلی استر پنبه مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد و گرما دارند.
ـ مقاومت در برابر چین و چروک: این پارچه ها خاصیت ضد چروک بالایی دارند، به گونه ای که تا چندین ماه بدون اتو کردن میتوانید از آنها استفاده نمایید.
ـ مقاومت در برابر نور خورشید: این منسوج در برابر نور مستقیم خورشید آسیب پذیر نیستند و مشکلی برای الیاف آن به وجود نمی آید.
ـ مقاومت در برابر سایش: یکی دیگر از خاصیت های مقاومتی این پارچه استحکام آن در برابر سایش است.

مرکز توزیع پارچه پلی استر پنبه

مرکز توزیع این منسوج

مرکز توزیع این منسوج به فروش این پارچه ها به صورت عمده و تکی میپردازد و به صورت اینترنتی نیز فعالیت میکند.
از مزایای خرید اینترنتی میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد، به گونه ای که شما بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب تمامی نمونه های موجود در این مراکز توزیع را از طریق کاتالوگ های موجود در وب سایت مشاهده مینمایید و با توجه به خصوصیات و راهنمایی های قید شده در آنلاین شاپ ها، پارچه خود را متناسب با آنچه که میخواهید، انتخاب میکنید و با سفارش این کالا آن را در کمترین زمان ممکن در منزل تحویل میگیرید. امروزه با همه گیر شدن اینترنت و همچنین پیشرفت فناوری، اکثر خریداران ترجیح میدهند که از طریق فضای مجازی سفارشات خود را ثبت کنند و کالاهای خود را با مزایای زیر تحویل بگیرند.
ـ قیمت مناسب و ارزان
ـ خرید پارچه ها به صورت مستقیم از تولیدکنندگان
ـ تنوع طرح و رنگ
ـ خرید آسان و مطمئن
ـ صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی

مرکز توزیع پارچه پلی استر پنبه
مرکز توزیع منسوجات دیبافت به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش پارچه پلی استر پنبه شناخته شده است که این کالاها را با کاربردهای گسترده عرضه مینماید. پارچه های ارگانیک و طبیعی از نمونه پارچه هایی هستند که بشر با بهره مندی از آنچه که در طبیعت به نقش کشیده شده است آن را تولید و به ساخت میرساند. این مواد عبارتند از: پوست حیوان ها، ابریشم، دانه ها و… این پارچه ها خاصیت تنفسی بالا، نرمی و لطافت و دوام زیادی دارند و به عنوان بهترین انتخاب برای مشتریان شناخته میشوند. شما میتوانید به واحد فروش پارچه پلی استر پنبه در سایت شرکت دیبافت مراجعه کنید و تمامی این محصولات را با کمترین قیمت، به طور مستقیم و با تضمین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما