فروش پارچه نخ پنبه یک رو

پارچه نخ پنبه یک رو ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی بوده و هر دو الیاف در ساخت و تولید این پارچه به کار گرفته میشود. تولید کنندگان برای فروش پارچه نخ پنبه یک رو، این محصول را برای فروش به مراکز پخش و نمایندگی ها عرضه میکند و آنها اقدام به فروش پارچه نخ پنبه مینمایند. یک پارامتر که میتوان طبق آن پارچه را به انواع و اقسام مختلفی دسته بندی کرد، الیاف مورد استفاده و مواد اولیه به کار رفته در پارچه و همچنین نوع بافت پارچه است خوب است بدانید که هر نوع پارچه ای برای کاربرد مختلفی ساخته شده است، الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پارچه و به طور کلی مواد اولیه ساخت پارچه در گذشته از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم بوده است اما با گذر زمان الیاف طبیعی جای خود را به الیاف مصنوعی داده است.

فروش پارچه نخ پنبه یک رو

چند ویژگی پارچه نخ پنبه

قبل از بیان ویژگی پارچه نخ بنده خوب است بدانید که امروزه در تمام دنیا بیشترین الیاف طبیعی که برای تولید پارچه استفاده میشود پنبه است و البته این را هم بدانید که اغلب برای تولید پارچه های نخی از این الیاف استفاده میشود، پارچه های نخ پنبه توانایی کنترل رطوبت بدن را دارند و این قابلیت آنها به دو شیوه صورت میگیرد:
به دلیل اینکه پارچه هایی که با این الیاف ساخته میشوند در ساختار خود روزن هایی دارند موجب میشوند تا پوست بدن انسان در تماس با آنها قابلیت تنفس داشته باشد و برخلاف پارچه هایی که الیاف آنها مصنوعی و پلاستیکی بوده خللی در تنفس پوستی ایجاد نمیکنند و منجر میشوند تا پوست بدن بتواند آزادانه تنفس کند، عبور و مرور جریان هوا در ساختار این پارچه ها منجر شده است تا از طریق پوستی و مرطوب ماندن پوست جلوگیری به عمل آید در نتیجه از تجمع باکتری ها و ایجاد بیماری های پوستی و بوی نامطبوع پیشگیری میکند.
به دلیل اینکه این الیاف اجزای منسجمی دارند عملکردی مانند یک حوله داشته عرق و رطوبت بدن را به خود جذب میکنند بنابراین میتوان گفت که برای فعالیت های ورزشی انتخابی تاپ و گزینه ‌ای مناسب هستند طبق تحقیقاتی که در انجمن بین المللی ترویج نخبگان به صورت گرفته اعلام شده است که این پارچه خاصیتی دارد که میتواند رطوبتی معادل یک پنجم وزن خود را به خود جذب کند بدون آنکه فرد احساس ناخوشایند خیسی را تجربه کند. گرمای بدن را در بین بافت های خود محبوس کرده میتوان گفت به نوعی عایق حرارتی محسوب میشوند به‌ عبارتی فنی این پارچه ها و در نهایت لباس هایی که از این پارچه ها ساخته میشوند برای بدن شما مانند یک ترموستات خوب عمل میکنند.

فروش پارچه نخ پنبه یک رو
ایجاد حساسیت و آلرژی پوستی و اگزما نمیکنند و استفاده از لباس هایی که با استفاده از پارچه های نخ پنبه تولید میشوند برای افرادی که به شدت حساسیت پوستی دارند توصیه میشود، چراکه استفاده از پارچه های نخ پنبه امکان واکنش های آلرژیک را به صفر میرساند. خوب است که بدانید وجود این ویژگی بارز در ساختار پارچه های نخ پنبه باعث شده است که در محصولات پزشکی مانند گاز و باند و غیره استفاده شود، زیرا تماس آن با پوست بدن انسان ایجاد تحریک پوستی نمیکند و به عبارتی دیگر خاصیت عدم تحریک کنندگی پوست را دارد که برای افرادی که در گروه پوست حساس دسته‌بندی میشوند مانند کودکان که پوستی لطیف تر دارند استفاده از آن توصیه میشود. این پارچه ها مناسب استفاده در هر نوع آب و هوایی هستند و استقامت فوق ‌العاده آنها منجر شده است که در ساختار لباس هایی که در آب و هواهای مختلف مقاوم هستند به طور بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد.
نرمی و راحتی و فوق‌العاده این پارچه ها یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد آنهاست به جرئت میتوان گفت که وجود ویژگی هایی مانند نرم این راحتی قابلیت کشسانی و غیره از مهم ترین ویژگی هایی است که افراد زیادی را به استفاده از این پارچه ها تحریک میکند بنابراین این پارچه ها در تهیه و تولید لباس های زیر و زیر پوش ها به کار میروند.
دوام قابل توجه در پارچه های نخ پنبه آخرین ویژگی است که خدمت شما گرامیان معرفی خواهیم کرد همان طور که میدانید پنبه استحکام کششی بسیار بالایی دارد و همین این امر منجر شده است که آن را به عنوان الیافی قوی و بادوام شناسایی کنند، به همین دلیل امکان شکافته یا پاره شدن آن به صفر رسیده است. بیان این نکته را هم لازم و جالب میداریم هنگامی که پارچه های نخی خنده خیس و مرطوب میشوند نسبت به حالت عادی ۳۰ % قوی تر هستند، بنابراین از دوام و پایداری قابل توجهی برخوردارند که این امر در هنگام شست و شوی آنها نیز بی تاثیر نیست.

چند نکته درباره پارچه نخ پنبه یک رو

چند نکته درباره پارچه نخ پنبه یک رو

شست و شوی انواع پارچه ها باید دستور العمل های مختلفی را رعایت نمایید. پارچه نخ پنبه یک رو نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای شست و شوی آن ملزم به رعایت نکات و دستور العمل‌ هایی هستید، اولین نکته این است که بهتر است برای شست و شوی پارچه های نخی بنده یک روز از آب‌ ملایم تا سرد استفاده نمایید. بنابراین میتوان گفت که حداکثر دمای مناسب برای شست و شوی دمایی معادل ۳۰ درجه است. پس از شست و شوی پارچه نخ پنبه برای خشک شدن بهتر است آنها را جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و آنها را در سایه آویزان نمایید. البته برای رعایت مسائل بهداشتی به شما توصیه میشود که حتما هر نوع لباس خیسی را در فضایی باز و آزاد خشک نمایید، برای جلوگیری از چروک شدن لباس هایی که از پارچه نخ پنبه ساخته شده اند بهتر است پیش از اینکه آنها را آویزان نمایید دو یا سه بار آنها را تکانده و سپس آویزان کنید و به این نکته هم توجه داشته باشید که نباید لباس ها را بچرخانید تا آبگیری شوند، چراکه این عمل منجر به زوال عمر پارچه شده و پارچه ای نخ پنبه یک رو کهنه ‌تر به چشم میخورد، همانطور که مطلع هستید، برای شستن هر نوع پارچه ای دو راهکار وجود دارد یکی شست و شو از طریق دست و دیگری شست و شو به وسیله ماشین لباسشویی اگر قصد شما این است که این پارچه را به صورت دستی شست و شو نمایید، به شما توصیه میکنیم این کار را با ملایمت و به آرامی انجام دهید و اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در محلول بماند در این پروسه باید به هیچ وجه از پودرهای لباسشویی آنزیم دار استفاده نکنید، چراکه مانند وایتکس عمل میکند و موجب تخریب بافت پارچه میشود و ما در مقابل اگر هدف شما این است که پارچه نخ پنبه را به وسیله ماشین لباسشویی بشویید. توصیه ما به شما این است که درجه لباسشویی را روی نخ و لباس های ملایم تنظیم نمایید همانطور که قبلا اشاره کردیم برای خشک کردن لباس هایی که از پارچه نخ پنبه ساخته میشوند بهتر است آنها را در فضایی باز و آزاد خشک کرده و از خشک کردن آنها با استفاده از خشکشویی جلوگیری به عمل آورید، چراکه این کار منجر به زوال عمر پارچه میشود نکته آخر که در این زمینه به آن اشاره میکنیم این است که به طور مستقیم پودرهای شست و شو را به لباس نزنید و بهتر است که خود را به صورت محلول در آب در آورد و سپس استفاده نمایید. نکته دیگر از که لازم میدانیم به آن اشاره کنیم نحوه اتو کردن این پارچه است و دستور العمل های را شرح میدهیم که با رعایت آنها میتوانید نتیجه بهتری را حاصل نمایید.
ناگفته نماند که ایرادی که دارد این است که به سختی اتو میشوند و پس از اینکه آنها را اتو کردید ممکن است به حالت اولیه خود باز گردند و دوباره چروک شوند. چروک بودن این پارچه ها اغلب در قسمت هایی از بدن که مفاصل دارد مانند زانو و آرنج بیشتر به چشم میخورد و همین امر منجر شده است تا کارمندان رسمی از استفاده از این پارچه ها ممانعت نمایند.

چند کاربرد پارچه یک رو

چند کاربرد پارچه یک رو

امروزه با توجه به افزایش نیاز بشر کاربرد پارچه ها در تولید البسه های مختلف افزایش یافته است، از این رو پارچه های مختلفی در طرح و رنگ متفاوت تولید میشوند که هر کدام در زمینه خاصی به کار برده میشوند پارچه یک رویه یکی از انواع مختلف پارچه ها است که جایگاه آن در بین عموم مردم از محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار است و افراد زیادی تمایل دارند که لباس هایی را بپوشند که از این پارچه تولید شده باشد نمایندگی هایی که اقدام به فروش این نوع پارچه میکنند پارچه هایی را در اختیار خریداران قرار میدهند که از نظر کیفی و جنس در سطح بالایی واقع شده‌ اند.
اکنون نوبت آن فرا رسیده است که بدانیم پارچه یک رو در چه زمینه ای به کار گرفته میشود به طور کلی پارچه ها در زندگی ما نقش بسیار ویژه و مهمی دارند این پارچه ها در انواع و اقسام مختلفی برای برطرف کردن نیازهای مختلفی تولید میشوند و انسان میتواند با توجه به نیاز و میزان بودجه خود اقدام به خرید پارچه متناسب نماید پارچه یک رو کاربردهای مختلفی در زندگی ما دارد که در ادامه به چندین نمونه از آن را خدمت شما گرامیان معرفی خواهیم کرد:
پارچه یک رو در ساخت و تولید لباس هایی مانند مانتو پالتوهای پاییزی و کاپشن به کاربرد گرفته میشود و گاهی نیز از این پارچه ها برای تولید لباس های ورزشی نیز استفاده مینمایند از آنجا که این نوع پارچه جنس این رو لطیف دارد بنابراین از آن برای تولید و دوخت انواع لباس های راحتی در منزل متناسب با تمامی سنین استفاده میشود و به عنوان آخرین کاربرد باید به دوخت لباس های مردانه مانند کت و شلوار و پالتو اشاره کنیم.

عرضه کنندگان پارچه نخ پنبه یک رو

عرضه کنندگان پارچه نخ پنبه یک رو

امروزه نساجی ها و عرضه‌کنندگان معتبری حیطه فعالیت خود را بر مبنای تولید پارچه نخ پنبه یک رو قرار داده اند و در سطح شهرهای مختلف کشور پراکنده شده‌ اند که علاوه بر اینکه آن را با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای جهانی مربوطه و همچنین به کار بردن ماشین و ابزار آلات مدرن تولید کرده و آن را به متقاضیان و مشتریان عرضه مینمایند وجود ویژگی های مثبت در ساختار پارچه منجر شده است تا طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور داشته باشد و بازار خرید و فروش پارچه نخ پنبه یک رو از رونق و مطلوبی برخوردار است به عبارتی گویاتر بازاری داغ دارد خوب است بدانید یکی از عرضه کنندگان پارچه نخ پنبه از اعتبار ویژه ‌ای در میان مردم برخوردار است شرکت دیبافت است که پارچه ها را از جمله پارچه ای نخ پنبه یک رو را با مطلوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت خدمت مشتریان عرضه میکند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و جزئیات در این زمینه به شما توصیه میکنیم که با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید تا از نحوه سفارش و ارسال محصول مطلع شوید، چراکه آنها با دلسوزی کامل مشاوره و راهنمایی لازم را خدمت مشتری عرضه میکنند تا مشتریان بتوانند خریدی هرچه مطمئن تر و آسانتر را تجربه نمایند این را هم در نظر داشته باشید که در خرید اینترنتی در هزینه و اتلاف وقت شما صرفه جویی میشود.
پارچه ها در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. یکی از انواع مختلف آنها مدل نخ پنبه یک رو است. مرکز عرضه کننده پارچه نخ پنبه این پارچه ها را با قیمتی مناسب عرضه میکنند. قیمت پارچه نخ پنبه یک رو به گونه ای مناسب است که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. شما میتوانید این نوع از پارچه ها را از مراکز عرضه و نمایندگی های مختلفی که در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف وجود دارند خریداری نمایید.

عرضه کنندگان پارچه نخ پنبه یک رو
کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت و تولید پارچه به کار رفته است آن را به قطب مهم اقتصادی در کشور تبدیل کرده است و کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه سالانه درخواست های زیادی برای واردات پارچه نخ پنبه از ایران هستند. کارخانه های تولید کننده پارچه نخ پنبه این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی پارچه نخ پنبه خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید.
به این نکته توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید. حال اگر این خرید مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده انجام بگیرد، مزیت آن برای شما دو چندان میشود. شما میتوانید با مراجعه به توزیع کنندگان عمده پارچه ی نخ پنبه یک رو آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.

عرضه کنندگان پارچه نخ پنبه یک رو
همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد، از جمله اینکه باعث کاهش چشمگیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد بله تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده نیز بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخ گوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه ای باشد.
برای کسانی که متقاضی خرید عمده پارچه نخ پنبه یک رو به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و به صرفه تر است.
کارخانه تولیدی انواع پارچه نخ پنبه یک رو بروزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی را مطابق با متدهای روز برای تولید محصولات خود استفاده میکند و همین امر موجب شده است تا محصولات درجه یک و مرغوبی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کند و ایران را به یک قطب مهم در زمینه تولید انواع پارچه نخ پنبه تبدیل کند که پاسخ گوی نیاز همه مشتریان با هر سلیقه ای است.
فاکتورهای مختلف و متعددی وجود دارند که تعیین کننده قیمت نهایی پارچه نخ پنبه یک رو هستند مثلا کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تهیه آنها میتواند یک نمونه از این عوامل و فاکتورها باشد که با قیمت پارچه نخ پنبه رابطه ای مستقیم دارد. به این منظور که هر چه کیفیت مواد اولیه برتر و مرغوب تر باشد، قیمت نهایی محصول نیز افزایش می یابد، اما اگر در تولید و ساخت پارچه از مواد اولیه با جنس متوسط استفاده شود پارچه های ارزان قیمت عرضه میشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما