فروش مستقیم پارچه دورس کودکانه

فروش مستقیم به مصرف کنندگان این امکان رو میده تا بتونن بدون هیچ واسطه ای پارچه های مصرفی خودشون رو از مراکز فروش تهیه کنن. پارچه دورس، ضخیم ترین پارچه تریکویی پنبه ای و پشمی هست که در ماه های سرد سال بیشترین کاربرد رو داره. پارچه دورس کودکانه با عنوان پارچه دورس گلکسی در طرح ها و رنگ های متنوع و فانتزی در بازار عرضه میشه.
فروش این کالا از کارخونه های بافت پارچه دورس، فروشگاه های پارچه فروشی بازار بزرگ تهران و سایت های اینترنتی معتبر فروش پارچه انجام میشه. فروش مستقیم پارچه دورس کودکانه، روشی به صرفه برای تامین نیاز کارگاه های تولیدی دوخت سویشرت و شلوارهای گرم بچگانه هست تا از این طریق بتونن در هزینه های مصرفی خودشون صرفه جویی زیادی رو به عمل بیارن.

همه چیز درباره جنس پارچه دورس

همه چیز درباره جنس پارچه دورس

پارچه دورس از انواع پارچه های ضخیم هست که با ماشین های پیشرفته گردباف تولید میشه. به صورتی که پشت پارچه از الیاف نخ پنبه، پشم یا نمد و روی اون تراکم بیشتری داره؛ یعنی قسمت داخلی پارچه دورس پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده از انواع الیاف، غالبا مصنوعی مثل پلی استر، لاکرا و… هست.
پارچه های فوتر از پشم بهاره گوسفند تهیه میشن. تولیدکنندگان پارچه دورس، نوع پشمی نمدی این پارچه رو به عنوان پارچه فوتر و برای تولید سویشرت کودکانه و مردانه به بازار عرضه میکنن.

شناخت بهتر پارچه دورس مرغوب

شناخت بهتر پارچه دورس مرغوب

از اونجایی که الیاف طبیعی پنبه و پشم، مواد اولیه پارچه دورس به حساب میان، باید گفت پارچه دورس مرغوب پارچه ای هست که از پشم و پنبه درجه یک ساخته شده باشه و از بین انواع پارچه دورس، سه نخ تو کرکی به عنوان محبوب ترین پارچه ضخیم زمستونی به شمار میاد.
همچنین پارچه دورس مرغوب از استحکام و مقاومت بالایی برخورداره و روی پارچه توسط ماشین های پیشرفته خارزنی، پرزدار شده، بنابراین پرزدهی بسیار پایینی نسبت به انواع پارچه دورس تولید شده داره.
شرکت دیبا بافت با فروش مستقیم پارچه دورس کودکانه و انواع پارچه های دورس مرغوب، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تامین کننده پارچه های مورد نیاز کارگاه های تولیدی البسه گرم در کشور شناخته شده.

در مورد کاربرد پارچه دورس در زمستان

در مورد کاربرد پارچه دورس در زمستان

بارزترین ویژگی پارچه دورس، ضخامت این پارچه هست که اون رو به عنوان پرکاربردترین پارچه زمستانی معرفی کرده. همچنین از ویژگی های مهم این پارچه کیفیت بالا و دوام اون هست، به طوری که در طی زمان، فرم و شکل اولیه خودش رو حفظ میکنه. در قسمت رویی این پارچه پرزهای زیادی هست که به وسیله دستگاه های خارزنی ایجاد شده، به همین دلیل بهترین عایق گرمایی برای بدن به حساب میاد که میتونه گرمای بدن رو در داخل پارچه نگه داره و اجازه نده هوای سرد به داخل نفوذ پیدا کنه.

عرضه کنندگان پارچه دورس کودکانه

عرضه کنندگان این منسوج

عرضه کنندگان پارچه دورس در واقع اطلاعات زیادی از مراکز فروش عمده دارن. پارچه ها رو با قیمت عالی میخرن و با قیمتی خوب هم در اختیار مصرف کنندگان میذارن.
شرکت های زیادی هم توی کشور هستن که پارچه های دورس تریکویی و پنبه ای رو به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنن. فروش مستقیم پارچه دورس کودکانه به عرضه کنندگان این محصول امکان رقابت بالایی رو میده تا بتونن بیشترین جذب مشتری رو برای خودشون داشته باشن.
شرکت دیبافت کالا به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش پارچه، فروش ویژه پارچه دورس کودکانه رو جزء برنامه های اصلی زمستانه خودش در نظر داره تا بتونه به مشتریان خودش این امکان رو بده تا لذت بخش ترین و آسون ترین خرید پارچه رو تجربه کنن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما