عرضه کننده پارچه پلی استر تریکو

شرکت های عرضه کننده پارچه پلی استر تریکو انواع این محصول را به چه روش هایی و از چه راه هایی در کشور توزیع می نمایند؟ برای اگاهی از روش های توزیع و خرید و قیمت این پارچه ها این مقاله را انتها بخوانید.

پارچه پلی استر تریکو

پارچه پلی استر تریکو

پارچه های پلی استر تریکو، با نوع بافت حلقوی تهیه می شوند. این پارچه ها در دو مدل تخت و گرد بافته می شوند. در تولید پارچه های تریکو تار و پودهای سایر پارچه ها وجود ندارد. این پارچه ها را می توانید از مراکز توزیع و پخش انها در کشور ، یا از تمامی فروشگاه های فروش انواع پارچه بخرید. همچنین می توانید در فضای مجازی از طریق یکی از راه های ارتباطی این مراکز با انها ارتباط برقرار کرده، پارچه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید.

پارچه پلی استر تریکو

تعیین قیمت پارچه پلی استر تریکو

قیمت پارچه های پلی استر تریکو تا حد خیلی زیادی به مرغوبیت نخ های بکار رفته در تولید ان و نوع بافت پارچه بستگی دارد. همچنین طرح، رنگ و سایر عومل هم در قیمت ان موثر است.

پارچه پلی استر تریکو

انواع پارچه های پلی استری تریکو

پارچه تریکو لاکرا: این مدل از پارچه تریکو با استفاده از الیاف لاکرا بافته شده اند . این الیاف خاصیت کشسانی زیادی به این پارچه ها می دهند. پارچه خاصیت و حالت خود را بعد از شستشو نیز از دست نمی دهد و اسیبی به ان نمی رسد.
• پارچه های تریکو فلامنت: در تولید این نوع پارچه از الیاف و نخ های فلامنت استفاده شده است. این نوع الیا و نخ ها مصنوعی و ساخت دست بشر هستند و به هیچ وجه ریشه و منشاء طبیعی ندارند. این نوع پارچه های تولیدی هم خاصیت کشسانی دارند و هم اینکه درخشان و براق هستند. این خاصیت باعث جلب مشتری زیادی برای ان شده است.
• پارچه های تریکو ویسکوز: برای تولید این مدل از پارچه ها از نخ های ویسکوز به کار رفته است. این پارچه ها را با مواد بدست امده از قسمت مرکز چوب درخت ها تولید می کنند. از این بخش از چوب مواد سلولزی تهیه می گردد. این ماده سلولز را ابتدا به خمیر تبدیل می کنند بعد از انها الیاف می سازند. بعد از این، الیافی را که ساخته شده و خام است، به بخش ریسندگی و نساجی می فرستند، تا از انها نخ بوجود بیاید. در نهایت از این نخ ها پارچه های تریکو ساخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما