عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر

پارچه ها با طرح ها و انواع گوناگونی توسط مجموعه های تولید کننده دربازار عرضه میگردند. همینطور این منسوجات دارای اسامی متنوعی هستند. برخی از نام های این پارچه ها عبارتند از:
– پارچه های حریر
– پارچه های مخمل
– پارچه ریون
– پارچه تترون
– پارچه ساتن
– پارچه کرپ
– پارچه فاستونی
– پارچه ویسکوز پلی استر و …
هر یک از این نوع پارچه ها کاربرد و ویژگی های مخصوص خود را دارند که در طراحی و دوخت انواع پوشاک و لباس به کار برده میشوند. وقتی سر از بازار پوشاک در می آوریم در فروشگاه ها لباس های خانگی و بیرونی زیادی را میبینیم، که هرکدام با نوعی پارچه تهیه شده اند.

عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر
عرضه و فروش پارچه ها توسط شرکت های زیادی انجام میگردد. شما همینطور میتوانید به بازارهای فروش انواع و اقسام پارچه در شهر خود سری بزنید و پارچه هارا در انواع مختلف مشاهده کنید، سپس طبق علاقه خود خریداری کنید و با استفاده از آن بهترین و شکیل ترین لباس را بدوزید.
در بین عرضه کنندگان انواع منسوجات یک مجموعه بزرگ به چشم میخورد که توانسته است در فرا سوی خرید و فروش ها، به مرتبه ای بزرگ دست پیدا کند و توجه خریداران زیادی را روی خود منعکس کند.
این مجموعه که دیبافت نام دارد به فروش و عرضه پارچه های باکیفیت و پرفروش بازار به صورت کلی و جزیی پرداخته است. یکی از کالاهای پرطرف دار آن عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر است که در سطح بازار در حال عرضه است.
دیبافت، عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر با در نظر گرفتن شاخصه های اصلی، منسوجات خود را قیمت گذاری میکند.

راهنمای خرید پارچه ویسکوز

راهنمای خرید پارچه ویسکوز

پارچه های ویسکوز بخاطر برخوردار بودن از بافتی نرم و لطیف و ضدحساسیت بودنشان، جزء محبوب ترین پارچه ها هستند. این نوع پارچه، به نمونه های مختلفی تقسیم میشود که دارای کاربردهای گوناگونی هستند. عرضه انواع پارچه ویسکوز عمده در رنگ بندی و مدل های متنوع، بروز و مدرن به دلیل کاربرهایی که دارد مانند: تولید لباس های زنانه و مردانه خانگی، ادرای، لباس مجلسی و… با روند زیادی همراه است.
گاهی در تلاطم خریدهایمان از پارچه فروشی به این فکر میکنیم چه پارچه ویسکوزی مناسب است؟
خرید پارچه ویسکوز، برای لباس هایی مانند مانتو، بسیار مورد توجه افراد است. این نوع پارچه برای استفاده درهوای فصل های گرم بسیار مورد مناسبی است، و به دلیل این که ساختار این پارچه از الیاف مصنوعی تهیه شده است، در برابر رطوبت مانند پارچه کتان واکنش نشان نمیدهد. اما قیمت نسبتا ارزانی را به خود اختصاص داده است و پرتقاضا ترین و محبوب ترین پارچه‌ های مناسب پوشاک زنانه و مردانه در ایران است. علاوه بر قیمت خوب، دارای ویژگی های دیگری مثل چروک نشدن است. قابلیت کششی فوق العاده ای دارد و نرمی آن به دلیل قطر کم آن است.
حال اگر میخواهید یک لباس سبک و خنک بدوزید ما به شما عزیزان پارچه ریون را پیشنهاد میدهیم. برای برگزیدن طرح و رنگ هیچ گونه محدودیتی در این پارچه وجود ندارد زیرا در طرح، چند رنگ گوناگون عرضه میشود. بنابراین شما با هر سلیقه در هرجا دنیا میتوانید یک نمونه از این پارچه را به راحتی با راهنمایی های گفته شده خریداری کنید. مراکز عرضه کننده پارچه های ویسکوز پلی استر، تمامی این راهنمایی ها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.

معرفی انواع طرح های پارچه ویسکوز

معرفی انواع طرح های پارچه ویسکوز

مراکز عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر، بهترین راه خرید این پارچه ها است که بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت و باکیفیت ترین جنس هستند. که این نمونه ها با طراحی های متفاوتی عرضه میشوند. پارچه ویسکوز در طراحی های تک رو یا دو رو و در رنگ بندی های شیک و پرطرف دار تولید شده است.

پارچه طرح لاکرا شلواری: پارچه ویسکوز لاکرا جزء بهترین پارچه های عرضه شده است که طرف داران زیادی در عرصه فروش پیدا کرده است. پارچه لاکرا خصوصیات مثبتی دارد و به همین دلیل در صدر توجه قرار گرفته است. این پارچه با توجه به کارایی و نوع استحکام آن در موارد زیر به کار میرود:
– تولید ملحفه
– انواع لباس زنانه و مردانه
– لباس های راحتی
– رومبلی و رومیزی
– لباس ورزشی و ست
با توجه به عرضه مدام این کالا از سوی عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استرو… این محصول کارایی زیادی دارد و به همین دلیل فروش بالایی را رقم زده است. در تولیدی ها به صورت پیوسته تهیه میشود و در مراکز فروش ما، به صورت عمده به فروش میرسد.
پارچه لاکرا کشی: این نوع پارچه کشش زیادی دارد با توجه به اسم آن، برای لباس هایی به کار برده میشود که نیاز مند خاصیت کششی بالا است مانند لباس های زیر و یا لباس خانه.

مشخصات بارز پارچه ویسکوز پلی استر

مشخصات بارز پارچه ویسکوز پلی استر

پارچه ویسکوز به طور معمول از نخ و الیاف پنبه ای ساخته شده است و چنانچه مقداری نخ پلی استر در آن به کار برود، از حالت ارگانیک بودن آن کاسته میشود و پارچه ای تولید میشود که پارچه ویسکوز پلی استر نام دارد.
پارچه پلی استر، نسبت به پارچه های پنبه ای مقام تر است و به همین دلیل به صورت دستی و ماشینی قابل شست و شو هستند. این پارچه ها در تولیدی های بزرگ در شرایط استریلیزه و کاملا بهداشتی تولید میشوند و ایجاد حساسیت در پوست انسان نمیکنند. اگر دچار حساسیت های پوستی میشوید میتوانید از این پارچه برای دوخت پوشاک خود استفاده نمایید. این پارچه رنگ پس نمیدهد و همینطور آب رفت ندارد.
این نوع پارچه پرز دهی بسیار پایینی دارد. پارچه پلی استر ویسکوز، در رنگ بندی های متنوعی در سطح بازار عرضه شده است و بسیار مناسب برای دوخت انواع لباس زنانه و مردانه و تیشرت و… است.

فروشندگان پارچه ویسکوز پلی استر

فروشندگان پارچه ویسکوز پلی استر

به دلیل استقبال بالای خریداران و بازار فروش گسترده پتوهای پلی استر ویسکوز، فروشندگان زیادی در جهت فروش این کالا در صدد فروش آن بر آمده اند و در رده عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر قرار گرفته اند.
از جمله این فروشندگان مجموعه بزرگ دیبافت نیز بسیار مفتخر است که به عنوان عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر در بازار اعلام حضور کرده است. و با تضمین کیفیت این پارچه ها توانسته است جایگاه خوبی را در بین فروشندگان این کالای پرتقاضا کسب نماید.
این مسئله باعث شده است، هم نیاز خریداران برای تهیه پارچه های محبوب شان رفع گردد و هم دغدغه فکری آنها راجع به قیمت پارچه از بین برود. پیشرفت جهانی در زمینه فناوری ارتباطات، فواید زیادی را برای همه خریداران به خصوص خریداران عمده پارچه به وجود آورده است.
از مهم ترین و پر رنگ ترین این فواید، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و مجازی گسترده، برای عرضه انواع پارچه مانند پارچه های ویسکوز اعلا بوده است. این آنلاین شاپ ها و عرضه کنندگان پارچه های ویسکوز پلی استر، فرصت خرید اینترنتی پارچه برای مشتریان را به وجود آورده است و تمام دغدغه های فروش و خرید حضوری را از بین برده است.
از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبر فضای مجازی همین وب سایتی است که در آن حضور دارید. شما به راحتی میتوانید خرید های خود را در این مجموعه انجام دهید.
با آمدن فصل های پاییز و بهار مادران به فکر خریدهای کوچک پوشاک برای دلبندان و کودکان خود می افتند. و در انتخاب جنس پارچه لباس کودک باید بسیار دقت شود و پارچه ای انتخاب شود که زبر و ضخیم نباشد و بیشتر پارچه های نرم و لطیف استفاده گردد. این پارچه ها باید ضدحساسیت نیز باشند زیرا کودکان پوست بسیار حساسی دارند.

فروشندگان پارچه ویسکوز پلی استر
پارچه‌های ویسکوز اعلا که از نخ و الیاف طبیعی و پلی استر تهیه و تولید میشوند، بافت ظریف تری نسبت به پارچه های دورس دارند و برای دوخت لباس های پاییزی مناسب کودک، همانند هودی و سویشرت گرم و نرم مناسب هستند. این پارچه ها پس از شست و شو هرگز تغییر کیفیت نمیدهند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.
پارچه های ویسکوز انواع گوناگونی دارند که نوع آنها بسته به نخ به کار رفته در آن متفاوت است. مانند پارچه ویسکوز پلی استر، پارچه ویسکوز لاکرا کشی، پارچه ویسکوز نخی و… که توسط عرضه کننده پارچه ویسکوز پلی استر و… در سطح بازار در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.
از آنجایی که اغلب شما عزیزان برا تهیه پارچه برای کودکان تان وقت کافی برای رفتن به فروشگاه های مختلف را ندارید، میتوانید این اجناس را از طریق وب سایت دیبافت که عرضه کننده پارچه های ویسکوز پلی استر، لاکرا و… است مشاهده و خریداری کنید.
شرکت های زیادی در زمینه تولید منسوجات توانسته اند با استفاده از الیاف طبیعی پنبه، بهترین و باکیفیت ترین انواع پارچه ویسکوز نخی مناسب برای انواع مانتو را تولید و عرضه نمایند.
پارچه های نخی مانتویی ویسکوز، در طیف رنگ وسیعی ای در فروشگاه ها موجود است و سلیقه تمامی مشتریان در تولید آن در نظر گرفته شده است و جنس این پارچه ها متراکم است.
پارچه های اسپان نمونه ای دیگر از پارچه ویسکوز هستند. به دلیل قابلیت کش سانی زیادی که دارند در تولید بسیاری از مواد موجود در اطراف ما کاربرد دارند. این پارچه ها تنوع رنگ بندی نیز دارند و دارای استحکام بالایی در برابر مواد شوینده قوی و فشارهای زیاد هستند.

فروشندگان پارچه ویسکوز پلی استر
پارچه های اسپان کاربردهای گسترده ای دارند که به شرح زیر است:
– دوخت و تولید انواع رومبلی و روتختی شیک و مدرن.
– دوخت لباس های زنانه باکیفیت.
– دوخت و تهیه سیسمونی کودک.
– دوختن لباس مردانه.
– دوختن انواع لباس های کادر بیمارستان.
– دوخت ست های ورزشی.
– دوخت ملحفه و رخت خواب.
همانطور که گفته شد این پارچه کاربرد بسیار زیادی دارد و دلیل آن نیز کشش زیاد آن است که به همین دلیل نیز برای لباس ورزشکاران استفاده میگردد.
و از دلایل استفاده مکرر آن در دوخت پوشاک و لباس کودکان این است که این پارچه نرمی و لطافت خوبی دارد و به پوست کودکان شما آسیب نمیرساند. راحتی یک موضوع اساسی در انتخاب پارچه برای کودکان است، این مورد بیشتر به خصوصیات فیزیکی ما، ربط دارد. اما شما علاوه بر آن به پارچه‌ ای نیاز دارید که نرم و منعطف بماند و در گذر زمان زبر نشود زیرا در این صورت پوست کودک شما را آزار میدهد.
پارچه مناسب کودک پارچه ای است که قابلیت تنفس نیز داشته باشد، یعنی جریان هوا را از خود عبور بدهد. همچنین به رنگ پارچه انتخابی توجه کنید پارچه هایی با رنگ های شاد و متنوع و طرح های فانتزی مناسب ترین انتخاب هستند. پارچه هایی با رنگ صورتی و نارنجی و زرد وسبز مناسب تر هستند.
تترون از الیاف پلی ‌استر ویسکوز تولید میگردد و این پارچه در اندازه های گوناگونی تهیه میشود. و در عرض های ۹۰،۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌ متر در بازار و فروشگاه منسوجات موجود است و طول استاندارد آن دو یا سه متر است. همچنین این پارچه از نظر رنگ ‌بندی بسیار متنوع است و این پارچه بیشتر از ۱۰۰ رنگ متفاوت دارد.
کیفیت پارچه تترون عالی است و تار و پود محکمی دارد طبق نکات گفته شده این پارچه متقاضیان زیادی دارد. این پارچه در تهیه لباس های بیمارستانی و دوخت مقنعه و چادر و پیراهن و… به کار برده میشود.

فروشندگان پارچه ویسکوز پلی استر
طبق نکات گفته شده تولیدی های پارچه های ویسکوز با ترکیب کردن الیاف ویسکوز با انواع نخ های تولیدی، انواع مختلفی از پارچه های ویسکوز را در اختیار مشتریان وخریداران قرار داده اند. هر کدام از این پارچه ها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و همه ما میتوانیم طبق نیاز خود یک نمونه از آن را استفاده کنیم.
ما به عنوان عرضه کننده پارچه های ویسکوز پلی استر، پارچه های ویسکوز نخی، لاکرا و اسپان و… در اختیار شما مشتریان عزیز هستیم تا شما عزیزان در هر جای دنیا که هستید بتوانید با راحت ترین روش های امروزی و از طریق فضای مجازی نمونه های مختلف پارچه را مشاهده کنید و سپس با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پارچه های ویسکوز بر اساس کیفیت و نوع و در صد انواع نخ های به کار رفته در ساختار خود، قیمت های متفاوتی دارند که ما این محصولات را با قیمت متناسب و باکیفیت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
پیشتیبانی ما در اسرع وقت پاسخگوی شما مشتریان محترم است و راهنمایی های لازم جهت انتخاب محصول و همچنین چگونگی انجام سفارش از جانب مشاوران دل سوز ما انجام میگیرد. کافی است با شماره های قید شده تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.
لبخند رضایت مشتریان، اصلی ترین هدف مجموعه بزرگ و معتبر دیبافت، عرضه کننده پارچه های ویسکوز پلی استر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما