شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا

شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا یکی از برترین شرکت ها در جهت تولید و صادرات این منسوج است. این شرکت تولیدی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی توانسته توزیع انبوهی از پارچه های مرغوب اسپان لاکرا را در سراسر کشورمان داشته باشد؛ علاوه بر این این پارچه مرغوب با کیفیت را به کشورهای همسایه نیز صادر کند. پارچه اسپان لاکرا در حالت های تک رو یا دو رو تولید میشود که نمونه دو رو آن پر فروش تر و پر رونق تر است. صادرات این منسوج بیشتر از پارچه های نمونه داخلی خود است و طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده که به همین دلیل سبب شده تا از سایر برندهای موجود داخلی و خارجی پیشی بگیرد و سهم فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهد.
پارچه اسپان لاکرا یک نمونه از پارچه های اصیل ایرانی است که کاملا تولید داخلی کشور عزیزمان ایران است. از این پارچه برای بسیاری از لباس ها به ویژه لباس های مجلسی، لباس های راحتی مردانه و زنانه و… استفاده میشود. تاجران میتوانند جهت سفارش این کالا به صورت عمده برای صادرات، به صورت مستقیم با شرکت در تماس باشند و این پارچه را با قیمت ارزان و منصفانه خریداری کنند. همچنین جهت خرید این منسوج میتوانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا یا فروشگاه های عرضه کننده معتبر پارچه این محصول را خریداری کنید. البته در نظر داشته باشید، خرید این پارچه از شرکت تولیدی و به صورت مستقیم باعث میشود واسطه حذف شود و هزینه های کمتری برایتان محسوب شود و در نهایت این منسوجات را با بسته بندی زیبا و استریلیزه درب منزل یا مقصد خود دریافت کنید.
طی سال های اخیر فروش و صادرات این نوع پارچه در سطح کشور بسیار رونق گرفت و اندک اندک به سطح خارج از کشور صادر شد و با نمونه برتری که نسبت به سایر رقبای خود داشت توانست رضایت سلیقه مصرف کنندگان را جلب کند و با عنوان یک پارچه پرفروش و با کیفیت در رتبه برتر قرار گیرد. وظیفه ما حمایت از تولید داخلی و این گونه شرکت های تولیدی است تا نگذاریم سرمایه ملی به هدر رود. خرید از محصولات داخلی باعث میشود سطح تولیدات متنوع شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا افزایش یابد و این امر منجر به اشتغال زایی برای مردم کشورمان شود.

مهم ترین اطلاعات درباره پارچه اسپان

مهم ترین اطلاعات درباره پارچه اسپان

پارچه یکی از کاربردی ترین ملزومات یک پوشش مناسب برای مکان های مختلف است. یکی از منسوجات مهم لباس ها هستند که همه ما در طول زندگی بارها از آن استفاده کرده ایم و حتی اکنون که این متن را مطالعه میکنید ممکن است در حال استفاده از نوعی منسوج باشید. شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا یکی از بهترین برندهای پارچه موجود در بازار است. شرکت تولیدی با به کار گیری بهترین الیاف توانسته است بهترین منسوجات را برای البسه تولید کند. از جمله: لباس خواب نوزاد، لباس راحتی مردانه و زنانه، لباس های ورزشی و کشی و… هر کدام از این پارچه ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به تشریح هر کدام خواهیم پرداخت.
پارچه اسپان لاکرا همان طور که از اسمش مشخص است از درجه یک ترین مواد پلی استری ساخته شده است. مواد به کار رفته در تولید این پارچه شامل الیاف پلی استرویسکوز، الیاف پنبه و الیاف نخ است. دوام و مقاومت و تراکم بافت این پارچه ستودنی است و فقط با لمس آن میتوانید به خوبی به کیفیت این پارچه پی ببرید. شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا با برند معتبر در بازار داخلی و جهانی مشهور است. این برند نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور به خصوص کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، افغانستان و… که صادرات زیادی از این محصول را به خود اختصاص داده اند، شناخته شده است.

مهم ترین اطلاعات درباره پارچه اسپان
شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا پارچه هایی را با مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی تولید کرده است که هر کدام کاربرد مختص به خود را دارند. این شرکت توانسته با تولید و حجم انبوه پارچه های اسپان لاکرا نیاز داخلی کشور را به تنهایی تامین کند و حجم عمده ای را به کشورهای دیگر صادر کند.
پارچه اسپان لاکرا یکی از همان پارچه هایی است که از درجه یک ترین مواد ساخته شده است. این محصول حاصل زحمات متخصصان و پزشکان و کارشناسان زبده و حرفه ای ایرانی است تا در نهایت بتوانند خلق اثری منحصر به فرد به نام پارچه اسپان لاکرا را داشته باشند. این پارچه وزن سبک تری را نسبت به سایر پارچه ها و نمونه های دیگر خود دارد. این پارچه مدل های متنوعی دارد و در ابعاد و طرح های گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشود. طراحی این پارچه بسیار زیبا است و میتوان گفت به بدن و چهره شخص، زیبایی خاصی میدهد و استفاده از آن جلوه ای زیبا در بدن ایجاد میکند. این پارچه ویژگی های مثبت فراوانی دارد. یکی از این ویژگی ها قیمت مقرون به صرفه آن است.
شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا با حذف مخارج اضافه و هزینه ارسال، کمک بزرگی به مصرف کنندگان کرده و این منسوج را با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه ای عرضه کرده است تا عموم مردم بتوانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا با تولید متنوعی که در این زمینه داشته انواع پارچه با انواع جنس ها را در رده های قیمتی متنوع قرار داده تا خریداران با دستی باز به انتخاب محصول مورد نظر اقدام کنند.

نکاتی درباره پارچه اسپان

نکاتی درباره پارچه اسپان

به صورت کلی پارچه ها برای مدت بیشتری در تماس با بدن ما هستند. از این رو نقش تاثیرگذاری در صورت عدم مرغوبیت یا با کیفیت بودن برای بدن ایفا میکنند و جای تعجب نیست اگر بدن با مواد تولید شده و به کار رفته در پارچه سازگاری نداشته باشد، ساعت ها دچار حساسیت پوستی یا خارش بدن شوید. استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا که از مواد با کیفیت پنبه ای و درجه یک تولید شده است باعث میشود شیوع بیماری نداشته باشید و برای افرادی که دچار آلرژی یا حساسیت پوستی هستند مناسب است؛ زیرا درصد مواد پلی استر به کار رفته در این پارچه نسبت به سایر پارچه ها کمتر است و این پارچه ها بیشتر از مواد طبیعی ساخته شده اند. پارچه اسپان لاکرا از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است که الیافی طبیعی دارد.

شناخت خصوصیات پارچه اسپان لاکرا

شناخت خصوصیات پارچه اسپان لاکرا

پارچه اسپان لاکرا نوعی پارچه است که از الیاف پلی استر و الیاف گیاه پنبه تولید میشود. منسوج اسپان لاکرا از موادی ساخته شده که قابلیت ارتجاعی و کشسانی بالایی دارند. گیاه پنبه به عنوان یک محصول زراعی در آب و هوای متعادل رشد میکند، از این رو این پارچه برای فصل های بهار، پاییز، تابستان و زمستان مناسب است. در فرآیند تولید این محصول برای ریسیده شدن به نخ و بافتن منسوجات آماده شده، بهتر است از الیاف پلی استر ویسکوز، مورد استفاده قرار گیرد. این پارچه زیبا ترین پارچه از دیدگاه نوع بافت و طرح و رنگ است. هر سال صد هزار تن طاقه این پارچه به کشورهای دیگر صادر میشود زیرا علاوه بر ایران، در کشورهای دیگر هم طرفداران زیادی دارد. اين منسوج هم به صورت یک لایه و هم به صورت دو لایه تولید میشود. از این پارچه به مقاومت و استحکام در مقابل چروک شدگی و افزایش ماندگاری به همراه تثبیت رنگ یاد میشود و فقط با استفاده از این پارچه میتوان ویژگی های مذکور را حس کرد و به درستی شناخت. کاربرد بیشتر این پارچه برای لباس های زمستانی مانند: سویشرت، پیراهن و… است.

مرجع خرید پارچه اسپان لاکرا

مرجع خرید پارچه اسپان لاکرا

اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب محصولات پارچه ای هستید میتوانید این پارچه را به صورت عمده انبوه یا خرده از مرجع خرید این محصول خریداری کنید تا با قیمت کمتری برایتان محسوب شود. تاجران و افرادی که میخواهند این محصول را برای صادرات انتخاب کنند، میتوانند به صورت عمده این محصول را خریداری کنند تا سود زیادی از این طریق کسب کنند. جهت سفارش عمده یا خرده این محصول پیشنهاد میشود با ارتباط مستقیم با شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا تولیدی این پارچه مرغوب اقدام کنید. مرجع خرید و فروش این محصول در بسیاری از استان های کشور شامل استان های تهران، قم، کرمان، یزد، تبریز، خراسان و… وجود دارد و این محصول بعد از عرضه به این استان ها، به سایر شهرها و استان ها ارسال میشود تا در دسترس همگان قرار گیرد.

پارچه ویسکوز لاکرا

پارچه ویسکوز لاکرا

پارچه ها از وسایل مهم هستند که باید در انتخاب و خرید این محصولات توجه ویژه ای داشت. امروزه پارچه های گوناگون با جنس های متفاوت در بازار وجود دارند. با گسترش تکنولوژی و بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی، پارچه ها با انواع کیفیت تولید شده اند. برخی پارچه ها نظیر: پارچه پلی استری، پارچه پنبه ای، پارچه نخی، پارچه ساتن و… وجود دارند که از با کیفیت ترین منسوجات تولید شده هستند. یکی از پرطرفدار ترین پارچه ها شامل پارچه ویسکوز لاکرا است که طراحی بروز و مدرنی دارند.
همه ما انسان ها در طول زندگی خود ساعات زیادی را در تماس با پارچه ها هستیم. به عنوان مثال نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگ سالان، میتوان نتیجه گرفت بدن با پارچه ها طی ساعات زیادی در تماس است. پارچه مرغوب نوعی پارچه است که متناسب با بدن باشد و ضد حساسیت باشد. پارچه ویسکوز لاکرا مناسب و استاندارد بدن است که با استفاده از جدید ترین طرح ها ساخته شده است و زیبایی خاصی را به فرم بدنتان میدهد. پارچه مورد استفاده باید با استفاده مداوم و شست و شوی فراوان، رنگ رفتگی و ساییدگی نداشته باشد و بتوانید به راحتی با استفاده از مواد شوینده به صورت دستی و ماشینی آن را شست و شو دهید.

پارچه اسپان تیشرت

پارچه اسپان لاکرا تیشرت

پارچه اسپان تیشرت در رنگ های متنوع و گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشود. از پر فروش ترین رنگ های این محصول میتوان به رنگ های مشکی، سرمه ای، آبی، قرمز و… اشاره کرد. پارچه اسپان لاکرا برای البسه راحتی مانند تیشرت و البسه ورزشی استفاده میشود. به طور کلی عمده تولیدات در این دو گروه انجام میشود اما نمیتوان گفت تولیدات توسط این پارچه فقط به این دو گروه محدود میشود. الیاف لباس های ورزشی نسبت به لباس های مجلسی درشت تر و ضخیم تر است. از این رو کشسانی بهتری نسبت به مجلسی دارند.
پارچه اسپان لاکرا علاوه بر کشسانی خوبی که دارد، لطافت و نرمی مناسبی هم دارد که با آن میتوان احساس راحتی و رضایت مندی داشت. این پارچه در اثر شست و شو و استفاده مداوم پرز پرز نمیشود، بسیار مقاوم است و در اثر شست و شو دوام و ماندگاری بسیار زیادی است. برای شست و شوی این پارچه پیشنهاد میشود به صورت دستی شست و شو انجام شود و از شستن با ماشین لباس شویی تا حد امکان خودداری شود؛ هر چند شست و شو با ماشین لباس شویی آثار مخرب بر روی آن نمیگذارد زیرا مرغوبیت بالایی دارد. بنابراین علاقه مندان به این پارچه که قصد خرید پارچه ای با کیفیت عالی دارند، میتوانند با مراجعه به سایت شرکت، این منسوج را با بهترین قیمت سفارش دهند.

پارچه اسپان رنگ ملانژ

پارچه اسپان لاکرا رنگ ملانژ

پارچه اسپان رنگ ملانژ از تولیدات متنوع دیگر شرکت عرضه پارچه اسپان لاکرا است. این محصول رنگ های بسیار زیبایی را شامل شده است و یکی از رنگ ها، رنگ ملانژ است. رنگ ملانژ تقریبا شبیه رنگ پاستلی است که در گستره رنگی متنوع عرضه میشود. پرفروش ترین رنگ پارچه اسپان ملانژ شامل رنگ هایی نظیر: صورتی، آبی، قرمز، سبز، سفید و… است که متناسب با روحیه دختران و پسران میباشد. طرح های متنوع به کار رفته در این پارچه دخترانه پسند بوده و در طرح هایی مانند گل برجسته یا فانتری تولید میشود. این پارچه ها با دوام و مستحکم میباشند. شما به صورت خرده یا عمده میتوانید این محصول را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما