سفارش عمده پارچه دورس پاییزه

شرکت بازرگانی دیبافت، برای راحتی و آسایش شما متقاضیان سایتی را فراهم کرده است تا بتوانید به صورت اینترنتی پارچه دورس پاییزه را به صورت عمده سفارش دهید.
با سفارش عمده پارچه دورس پاییزه از شرکت بازرگانی دیبافت، شما این اطمینان را دارید که بهترین و مرغوب ترین پارچه دورس پاییزه، را خریداری نموده اید که ازمقاومت بالایی برخوردار است و درعین حال بسیار زیبا است. درضمن این شرکت منسوجاتش را با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان میرساند.
انواع پارچه دورس را بشناسید

انواع پارچه دورس را بشناسید

انواع پارچه دورس عبارتند از: دورس گلکسی، دورس جودون، ملانژ دورس اعلا و دورس پنبه لاکرا.
ـ دورس جودون: این پارچه از جنس های متنوعی تولید شده است و برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه گزینه بسیار مناسبی است.
ـ دورس گلکسی: برای دوخت شلوارهای گرم زمستانه از این پارچه استفاده میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است.
ـ ملانژ دورس اعلا: برای تولید این پارچه از نخ های مرغوب و طبیعی استفاده شده است و برای دوخت لباس های ورزشی از جمله گرمکن، شلوار و… کاربرد دارد.
ـ پارچه دورس پنبه لاکرا: این پارچه برای تولید مانتوهای زنانه بسیار پرکاربرد است و کیفیت خوبی دارد.آنچه که باید درباره پارچه دورس بدانیم

آنچه که باید درباره پارچه دورس بدانیم

برای تولید پارچه دورس از ماشین های گردباف استفاده شده است. این پارچه جزء منسوجات ضخیم است و در فصل های سرد سال مصرف بالایی دارد. پارچه دورس از الیاف پنبه بافته شده است و نسبت به پارچه های دیگر بسیار مقاوم است. نخ هایی که برای تولید این پارچه به کار گرفته شده است، معمولاً ۳۰% پنبه و ۷۰% پلی استر است. برای دوخت لباس های ورزشی، سویشرت بچگانه، شلوار مردانه و… از این پارچه استفاده میشود که با توجه به کیفیتشان، قیمت های متفاوتی دارند.
این پارچه با برند شرکت بازرگانی دیبافت عرضه میشود که شرکتی بنام و مشهور است. کافی است به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه نموده و خرید به صرفه را تجربه نمایید.

خصوصیات بارز پارچه دورس پاییزه

خصوصیات بارز پارچه دورس پاییزه

پارچه دورس از پارچه های ضخیم محسوب میشود و از تارهای نخ و پنبه تولید شده است. این پارچه از قدرت جذب رطوبت بالایی برخوردار است و با شست و شوی مکرر، کیفیت اولیه اش را حفظ میکند و تغییر رنگ نمیدهد. این منسوج از رنگ های متعددی تشکیل شده است. قسمت رویی این پارچه دارای تراکم بافت بسیار بالایی است و از نخ های معمولی برای تولید این پارچه بهره گرفته شده است و به دلیل اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است، برای دوخت لباس های ورزشی، مردانه، سویشرت و… کاربرد دارد. این کالا در تولیدی های لباس کاربرد زیادی دارد و آنها با سفارش عمده پارچه دورس پاییزه، این کالا را با قیمت مناسب تهیه میکنند.

پخش کننده پارچه دورس پاییزه

پخش کننده  این منسوج

پخش کننده این محصول، شرکت بازرگانی دیبافت است. البته این شرکت بازرگانی نمایندگی هایی در بسیاری از مناطق مختلف کشور دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به پخش پارچه دورس پاییزه نموده اند. خرید مستقیم این محصول بسیار مقرون به صرفه است چراکه موجب شده است دست واسطه ها از این پارچه کوتاه شود.
این شرکت بازرگانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز است. کافی است برای سفارش عمده پارچه دورس پاییزه به سایت این شرکت مراجعه کرده و از انواع رنگ ها، طرح ها و جنس های این منسوج آگاهی یافته و خریدی مطمئن را تجربه نمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما