خرید پارچه ویسکوز فلامنت عمده

پارچه ویسکوز فلامنت عمده با نازل ترین قیمت از طریق سایت ما به شما ارائه می شود. این پارچه قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و در طرح ها ور نگ های زیبایی به شما ارائه می شود.

ویسکوز نام یکی از الیافی است که از آن برای تولید پارچه های منختلف استفاده می شود. پارچه ویسکوز از الیافی که از پنبه های ریز شده به دست آمده اند تولید می شوند و می توان گفت ماهیت اصلی آن ها گیاهی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که پارچه های ویسکوز فلامنت دارند این است که تُل نمی اندازند و با این که ممکن است نسبت به پارچه های دیگر بیشتر چروک شوند، اما خاصیت تُل ننداختن و از دست ندادن کیفیت آن، یکی از خصوصات بارز و منحصر به فرد این پارچه محسوب می شود.

پارچه ویسکوز فلامنت عمده

قطب فروش پارچه ویسکوز فلامنت عمده

سایت ما یکی از بزرگ ترین قطب های فروش پارچه ویسکوز فلامنت در ایران است و آن را با کیفیت عالی به شما ارائه می نماید.

پارچه های ویسکوز فلامت دارای قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی هستند و می توان گفت حتی از پارچه های پنبه ای نیز رطوبت بیشتری را به خود جذب می نمایند.

بسیاری از تولید کنندگان لباس از پارچه ویسکوز به علت درخشان و براق بودن این پارچه استفاده می نمایند و توسط آن لباس های بسیاری را تولید می کنند. معمولاً بیشتری کاربردهای پارچه ویسکوز برای دوخت لباس های زنانه و مانتوهایی است که خانم ها در فصل تابستان و یا بهار از آن استفاده می نمایند.

پارچه ویسکوز فلامنت عمده

عرضه مستقیم پارچه ویسکوز فلامنت عمده

عرضه مستقیم و استثنایی بهترین پارچه پارچه ویسکوز فلامنت از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. برای خرید آن با ما همراه باشید.

کاربردهای عمده پارچه ویسکوز فلامنت:

  •  تهیه لباس های زنانه
  • انواع مانتو
  • دوخت پرده
  • تهیه پارچه های مبلی

پارچه ویسکوز فلامنت عمده

فروش شگفت انگیز پارچه ویسکوز فلامنت عمده

فروش شگفت انگیز و بی نظیر پارچه ویسکوز فلامنت در سایت ما آغاز شده است. شما نیز با ما همراه باشید.

پارچه هایی که با استفاده از الیاف ویسکوز تولید شده اند به راحتی رنگ می پذیرند و به همین جهات در بازار تنوع رنگی بسیاری را از آن ها شاهد هستیم و به علت تنوع بالا، قیمت ارزان و همچنین سبکی و خنکی، انتخاب اول برای دوخت بسیاری از لباس های خانگی و راحتی محسوب می شود.
باکیفیت ترین و زیباترین پارچه های ویسکوز فلامنت را از ما خریداری نموده و بهترین لباس ها را توسط آن تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما