خرید پارچه دورس لاکرا

امروزه در بازار عرضه کننده پارچه محصولات متنوعی وجود دارد، یکی از این محصولات شناخته شده پارچه دورس لاکرا است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی داشته باشد. این محصول از تولیدات داخلی کشور بوده که توانسته است با نمونه های مشابه خارجی و برندهای ترکیه ای و چینی یا کره ای رقابت کند.
خرید این محصول به دو صورت امکان پذیر است اول اینکه برای خرید این محصولات میتوانید به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی درارتباط باشید و این محصولات را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم و خرد یا عمده یا کیلویی خریداری کنید. همچنین با تماس با پل های ارتباطی درون سایت که شامل شماره های تماس شرکت است، میتوانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید تا از انواع این محصولات و قیمت آنها مطلع شوید. در این نوع روش خرید نیاز به پرداخت هزینه ارسال و باربری نیست، اما در روش خرید حضوری از فروشگاه های عرضه کننده پارچه موجود در بازار؛ هزینه باربری و ارسال را باید پرداخت نمایید.

چند کاربرد پارچه دورس لاکرا

چند کاربرد پارچه دورس لاکرا

این محصول از منسوجات بسیار مرغوب تولید شده داخلی کشور عزیزمان است. تمامی الیاف های این پارچه از جنس های درجه یک هستند. پارچه دورس لاکرا از الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف پنبه به مقدار زیاد تر نسبت به سایر الیاف ها تولید میشود و این محصول از این بابت دوام و استحکام بالایی دارد. پارچه دورس لاکرا با مدرن ترین ماشین آلات صنعتی تولید میشود و از این جهت برای تولید البسه زمستانی و سایر فصول کاربرد دارد. کاربرد پارچه دورس برای البسه ای نظیر: کت و شلوار مردانه، لباس های زنانه، پارچه مانتو، پارچه رو مبلی، پارچه میز و صندلی، تولید سویشرت مردانه و زنانه، سیسمونی نوزاد و… کاربرد دارد. تولیدی های موجود در اقصا نقاط کشور بعد از خرید این محصول به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی اقدام به فرآوری های متنوع از این پارچه کرده اند.
شرکت تولیدی پارچه دورس لاکرا تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است، تا این پارچه را با کیفیت و جنس های متنوع به بازار عرضه کند و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. شرکت تولیدی پارچه دورس لاکرا با استفاده از نیروهای توانمند و جوان داخلی و ماشین آلات مدرن صنعتی در تلاش است تا محصولات جدیدی از جمله پارچه ضد آب، پارچه ضد حریق و… را تولید کند و در دسترس هموطنان عزیزمان قرار دهد.

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس لاکرا

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس لاکرا

شرکت تولید کننده پارچه دورس لاکرا با بهره گیری از جدید ترین متد های دوخت الیاف ها به یکدیگر و با استعمال الیاف های داخلی تولید کشور توانسته است محصولات با دوام و مقاومی را تولید و به بازار عرضه کند. عده ای از خریداران به کیفیت و جنس اولیه پارچه یا قیمت مینگرند، اما باید در نظر داشت که علاوه بر قیمت لطافت و مرغوبیت پارچه نیز بسیار حائز اهمیت است.
در کارخانه تولیدی پارچه دورس لاکرا ابتدا الیاف ها با یکدیگر به خوبی ترکیب و تار و پود میشوند تا بافت یک دست پارچه دورس لاکرا ایجاد شود، سپس منسوج تولید شده به خط بافندگی هدایت میشود و با استفاده از ماشین بافندگی به خوبی الیاف ها به یکدیگر بافته میشوند، در مرحله بعد پارچه به ماشین ریسندگی هدایت میشود و با استفاده از این ماشین بافت الیاف های بکار رفته در پارچه دورس لاکرا به خوبی با هم ترکیب و میکس میشوند، سپس محصول تولید شده به مرحله ترمیم میرود، در این مرحله توسط کارشناسان بخش بازرسی، به خوبی پارچه ها به صورت چشمی و ماشینی بررسی میشوند، در صورتی که پارچه به خوبی بافته نشده باشد و ترکیب الیاف ها به خوبی صورت نگرفته باشد به مراحل قبل بازمیگردند، در نهایت پارچه تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ میرود و با تثبیتی که بر روی رنگ های به کار رفته درون پارچه دورس لاکرا ایجاد میشود، دوام و ماندگاری بیشتری به پارچه میدهند.

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس لاکرا

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس لاکرا

ابتدا در مرحله تولید این محصول شرکت تولیدی با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی این الیاف ها را به هم تار و پود و ترکیب میکند تا بافت اصلی و یکپارچه منسوج تشکیل شود، سپس کالای تولید شده به صورت ماده اولیه به دستگاه و خط بافندگی هدایت میشود و در مرحله بعد پارچه دورس لاکرا به مرحله ریسندگی میرود تا با استفاده از ماشین ریسندگی، بافت منسوج محکم تر شود و به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند تا فضای خالی بین آنها نباشد در مرحله بعد این پارچه ها با ماشین های وزن سنج، وزن تقریبی آنها به ماشین داده میشود تا بر همین اساس در دسته بندی الیاف با نمره های ۲۸ و ۲۹ قرار میگیرد.
سپس این کالا به دستگاه رنگ رزی میرود، تا با استفاده از ماشین های رنگ رزی، رنگ های این پارچه ها تثبیت یابند، درضمن این کار به دلیل این است که با استفاده مداوم و شست و شو فراوان دچار رنگ رفتگی و آبرفت و ساییدگی نشوند؛ سپس پارچه به دستگاه طرح ریزی هدایت میشود، در این دستگاه طرح های مدرن و سه بعدی یا گل برجسته ای بر روی منسوج ایجاد میشود که زیبایی دوچندانی به پارچه دورس لاکرا ایفا میشود، طرح های این پارچه ها تحت نظر کارشناسان برجسته بخش گرافیک و طراحی ایجاد میشوند تا به راحتی طرح هایی زیبا و دلربا بر خود بگیرند. سپس پارچه تولید شده در دستگاه برش هدایت میشود تا با استفاده از تنظیماتی که صورت گرفته بر روی این دستگاه پارچه دورس لاکرا مورد نظردر ابعاد متنوع تولید شوند.

فروش ویژه پارچه دورس لاکرا

فروش ویژه این محصول

فروش ویژه این منسوج توسط کارخانه تولیدی این محصول صورت میگیرد؛ برای خرید پارچه دورس لاکرا کافی است به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه کنید و انواع این محصولات را مشاهده نموده سپس بر اساس نیاز خود به صورت مستقیم خریداری کنید. فروش ویژه پارچه دورس لاکرا توسط کارخانه تولیدی به صورتی است که این محصولات را با قیمت درب کارخانه خریداری میکنید.

در زمینه پارچه دورس لاکرا بیشتر بدانیم

در زمینه این منسوج بیشتر بدانیم

در بسیاری از منسوجات پارچه ای از جمله پارچه دورس لاکرا به دلیل عدم آگاهی مصرف کننده دچار مشکلاتی از قبیل آبرفت و رنگ رفتگی یا پرزدهی میشوند. ابتدا خریدار باید اطلاع داشته باشد پارچه ای که میخواهد خریداری کند، یا آن را بشوید، این قابلیت را داشته یا خیر؟ سپس برای خرید این منسوج و این محصولات اقدام کنید. این محصول را میتوانید به صورت دستی یا ماشینی بشویید. برای شست و شو آن از آب بسیار جوش مانند آب ۱۰۰ درجه سانتی گراد استفاده نکنید، زیرا باعث رنگ رفتگی میشود، سپس بعد از شست و شو پارچه آنها را در جایی خشک پهن کنید؛ در نظر داشته باشید بعد از خشک شدن پارچه آنها را سریعا جمع کنید و در مقابل نور خورشید به مدت زمان زیادی قرار ندهید؛ زیرا نور خورشید دارای اشعه فرابنفش بوده که اگر مدت زمان زیادی در مقابل نور خورشید این منسوجات قرار گیرد باعث میشود دچار رنگ رفتگی و پوسیدگی شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما