خرید و فروش پارچه شلوار گلکسی | تولید انواع پارچه پنبه در ایران

خرید و فروش پارچه شلوار گلکسی به صورت عمده و جزئی در بازارهای قماش کشور انجام می شود. شرکت هایی که در کار تولید انواع پارچه پنبه در ایران می باشند، این محصول را نیز بافته و در رنگ ها و طرح های متفاوتی وارد بازار می نمایند. اما پارچه گلکسی چیست؟ چه کاربرد هایی دارد؟ از کجا می توان خرید پارچه گلکسی را انجام داد؟ در این نوشته سعی می نماییم تا به این پرسش ها پاسخ دهیم و همچنین نگاهی گذار نیز به انواع پارچه هایی که در کشورمان داد و ستد می شوند، بیندازیم.

خرید و فروش پارچه شلوار گلکسی | تولید انواع پارچه پنبه در ایران

مرکز تولید انواع پارچه پنبه ای در کشور

مرکز تولید انواع پارچه پنبه ای در کشورپنبه، یکی از الیاف بسیار کاربردی در ساخت و تولید انواع پارچه می باشد. بیشتر پارچه هایی که ما از آن استفاده می نماییم، درصدی از پنبه در آن به کار رفته است. به طور کلی می شود گفت که اکثر پارچه ها از این محصول تولید شده اند. در کنار این، کارخانه های گوناگونی در ایران وجود دارند که پارچه های کاملاً پنبه ای را عرضه می کنند.

پارچه هایی که از این جنس ساخته می شوند، آن قدر متنوع هستند که در این جا تنها به چند نام از آن ها اکتفاء می نماییم:

  • پارچه چیت
  • پارچه پوپلین
  • پارچه وال
  • پارچه فینت
  • پارچه ساتین
  • پارچه ریپس
  • پارچه مخمل
  • و غیره

باید گفت که این گونه از محصول، کاربرد زیادی دارد و بسیاری از تولیدی های پوشاک از پارچه های پنبه ای جهت دوخت انواع البسه، از آن استفاده می نمایند.

مشخصات پارچه های شلوار گلکسی

مشخصات پارچه های شلوار گلکسییکی از جمله پارچه های دیگری که بسیار معروف است، به نام گلکسی یاد می شود. البته به این پارچه اسلش هم می گویند که عمدتاً برای دوخت شلوار از آن کار می گیرند. از جمله مشخصات این گونه از کالا می شود به گردباف بودن آن اشاره کرد و این که وزن هر طاقه آن نزدیک به ۲۰ کیلوگرم می باشد. در کنار این، هر کیلو گرم از این پارچه، معادل ۱٫۷۰ متر است. لازم به ذکر است که به دلیل سنگینی و ضخیم بودن آن می شود از آن لباس های گرم را هم تولید کرد. این کالا همچنین عرض های متفاوتی دارد.

بایستی ذکر کرد که پارچه های شلوار گلکسی از تنوع رنگ زیادی برخوردار می باشند. آن ها را می شود به صورت ساده و یا طرح دار نیز از بازار پیدا کرد. در همین حال، برای تولید آن، از پنبه و ویسکوز و یا سایر جنس های دیگر استفاده می شود. همچنین در پشت این پارچه های عمدتاً سعی می شود تا از نخ میکرو فلامنت استفاده کنند. به کارگیری از این نخ، باعث می شود تا پارچه تن خور بسیار خوب و لطیفی داشته باشد. البته باید گفت که پارچه های گلکسی مخصوص شلوار نام های گوناگون دیگری هم دارد.

در برخی از آنان از لاکرا که به پارچه قدرت کش سانی می دهد استفاده می گردد و شلوارهای کشی از این جنس تولید می شوند که برای سایزهای گوناگون قابل استفاده است.

عرضه بهترین پارچه های دورس سه نخ

عرضه بهترین پارچه های دورس سه نخپارچه هایی که به  دورس سه نخ معروف هستند را فروشگاه های گوناگونی عرضه می دارند. نوع مرغوب این کالا، از بهترین نخ ها تولید شده و همین مسئله باعث گردیده تا در میان پارچه های دیگری که در زمینه تولید البسه گرم و زمستانی استفاده می شوند، سر آمد باشد. باید گفت که ارائه این محصول، به دو طریق جزئی و کلی صورت می گیرد. فروشندگان در بازار، عرضه کنندگان کیلویی و یا متراژی آن هستند که به جزئی فروشان مشهور می باشند. اما کارخانه جات و نمایندگی ها، این محصول را به گونه عمده در دسترس مشتریان می گذارند.

به این ترتیب است که ارائه و فروش بهترین پارچه های دورس سه نخ، از سوی عرضه کنندگان مختلفی انجام می شود. در همین حال این فروشندگان، پارچه فلامنت ورزشی، پارچه گردباف ساده، پارچه پلی استر و انواع پارچه لباس ورزشی را عرضه می دارند. آنها در کار فروش پارچه کشی نیز می باشند. با مراجعه به آنان می توان تازه ترین قیمت انواع پارچه دورس سه نخ را نیز به دست آورد. قابل ذکر است که فروش عمده پارچه در این نوع هم از جانب همین ارائه کنندگان صورت می گیرد که نرخ های شان فرق می کند.

اگر بر آن هستید تا خرید پارچه ارزان دورس سه نخ را انجام دهید، بهتر است که به سایت های اینترنتی نیز مراجعه کنید. در این فروشگاه ها محصول در تنوع بالایی فروخته می شود.

قیمت انواع پارچه گلکسی درجه یک

قیمت انواع پارچه گلکسی درجه یکبرای به دست آوردن قیمت انواع پارچه های گلکسی درجه یک، بهتر است که به فروشگاه ها متعددی که در شهرهای مختلفی فعالیت می نمایند، سر بزنید. به این طریق خواهید توانست که نه تنها نرخ این گونه از محصول را بلکه قیمت پارچه ورزشی و قیمت پارچه تریکو را هم تهیه کنید. باید در نظر داشت که نرخ های این کالا ها را شرکت های تولیدی و وارد کننده تعیین می نمایند. اگر چه آن ها نرخ عمده را در دسترس تان می گذارند؛ ولی فروشندگان جزئی در بازار قیمت جزئی پارچه گلکسی را ارائه می کنند.

در هر صورت، نوع درجه یک این محصول، از بهترین مواد اولیه که شامل نخ های طبیعی و مصنوعی می باشد، تولید می گردد و در بازار توزیع و پخش می شود. کیفیت نخ، یکی از عامل تأثیر گذار در تعیین نرخ این کالا می باشد. البته عوامل دیگری مانند عرض استاندارد، بدون عیب و نقص بودن و مقاومت بالای پارچه هم در قیمت گذاری مهم هستند.

با همه این ها می شود با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی گوناگونی هم نرخ های نوع مرغوب پارچه گلکسی را تهیه کرد. در این سایت ها قیمت پارچه گردباف در هر طرح و رنگی با شفافیت کامل درج می گردد.

خرید و فروش پارچه تریکو در کشور

خرید و فروش پارچه تریکو در کشورداد و ستد پارچه هایی که به تریکو معروف هستند، از جانب مراجع مختلفی صورت می گیرد. این نوع از محصول، کارایی بالایی در تولید پوشاک و همچنین ساخت ملحفه، رو میزی و غیره دارد. در همین حال، به دلیل تنوع الوان زیادی که دارا می باشد، بسیاری در پی خرید و استفاده از این گونه پارچه هستند.

اما تریکو چیست؟ این پارچه در دو نوع گرد و تخت از جانب شرکت های تولید کننده، بافته شده و به بازار عرضه می گردد. البته در بازار می شود آن را به طرح های متفاوتی مشاهده کرد. قابل ذکر است که تریکو را پسوندهای گوناگون دیگری هم در بازار پیدا می توانیم که از آن جمله می شود به تریکو فلامنت و تریکو ویسکوز اشاره کرد.

در نوع اول، از الیاف مصنوعی برای بافت آن استفاده می کنند و در نوع دوم، بیشتر از الیاف طبیعی که به سلولزی معروف هستند، کار می گیرند. در کل، شما هنگام مراجعه به بازار، به راحتی می توانید فروشندگانی را بیابید که این گونه از محصول را در کیفیت های متنوعی ارائه می دهند.

گفتنی است که خرید و فروش پارچه تریکو در کشور از طریق وب سایت های اینترنتی هم انجام می شود.

فروشنده انواع پارچه های دورس سه نخ

فروشنده انواع پارچه های دورس سه نخاغلب، پارچه هایی که تولید می شوند، بر اساس نخ و رنگی که دارا هستند، به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. به این دسته ها می توان نوع را هم اضافه کرد که به این شکل، پارچه از انواع مختلفی برخوردار می شود.

اما انواع پارچه های دورس سه نخ که بیشتر از آن برای تولید لباس های پاییزی و زمستانی استفاده می شود، از جانب فروشندگان پارچه در هر منطقه از کشورمان، عرضه می گردند. از مشخصات این پارچه می شود به ضخیم بودن آن اشاره نمود که توسط ماشین های گردباف تولید می شود.

اکثر تولیدی ها می کوشند تا با استفاده از نخ های نگهدارنده در پشت از پنبه و روی آن با هر نخ قابل دیگر، استفاده کنند. روی هم رفته، عرضه کنندگان بی شماری در سر تا سر کشورمان وجود دارند که در کار فروش پارچه های دورس سه نخ می باشند. البته نوع دو نخ این گونه از محصول هم در بازار به فروش گذاشته می شود.

شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید پارچه، این نوع از کالا را هم در هر طرح و رنگی که خواسته باشید، پیدا کرده و به صورت کلی و جزئی خریداری نمایید.

نمایندگی فروش پارچه تریکو خارجی

نمایندگی فروش پارچه تریکو خارجیدر بازار ایران، افزون بر این که پارچه تریکوی ایرانی عرضه می شود، نوع خارجی آن هم به فروش می رسد. بیشتر، این نمایندگی های شرکت های وارد کننده و یا برندهای معروف جهانی هستند که در جای جای کشورمان به ارائه پارچه تریکو کشی و یا سایر مدل های دیگر آن می پردازند.

با مراجعه به این شعب می شود خرید پارچه تریکو را در هر ابعاد و عرضی که خواسته باشیم به دست آوریم. از این شعبه ها پارچه تریکو رنگی را هم می شود در تنوع بالایی به دست آورد. در کل، نمایندگی های شرکت هایی وارد کننده پارچه های خارجی، محصولات شان را در کیفیت های متفاوتی عرضه می دارند. از آنان خرید پارچه دیور هم انجام شدنی است. برخی از آن ها در فضای مجازی نیز فعالیت گسترده ای دارند و از این طریق هم محصولات خود را در دسترس مشتریان قرار می دهند.

شما می توانید خرید اینترنتی پارچه تریکو و پارچه بنگال خارجی را از فروشگاه های معتبر آنلاین انجام داده آن را در اموری که نیاز دارد، مورد استفاده قرار دهید.

خریدار پارچه های گلکسی ارزان قیمت

خریدار پارچه های گلکسی ارزان قیمتبرای تهیه پارچه گلکسی با نرخ های ارزان، بایستی به مراکز گوناگونی سر زد. از چنین مراکزی می شود خرید پارچه پنبه ای گلکسی را هم به هر میزانی که می خواهیم انجام دهیم. باید متذکر شد که از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه پارچه های نرخ پایین نمود، زیرا ممکن است که محصول از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

در هر حال، مراجع گوناگونی را در سر تا سر کشورمان می توان پیدا کرد که بهترین نوع پارچه های گلکسی را با ارزان ترین نرخ، در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. چنین پارچه هایی کارایی های مختلفی دارند و بیشتر تولیدی های پوشاک از آن استفاده می کنند. آن ها اصولاً برای کاهش هزینه ها، خرید عمده را مد نظر دارند.

مهمترین کاربرد های پارچه های گلکسی

مهمترین کاربرد های پارچه های گلکسیاز مهمترین کاربردهای پارچه هایی که به گلکسی معروف هستند، می توان تولید انواع شلوار بچه گانه و مردانه اشاره کرد. در کنار این، برخی نیز از این نوع محصول برای دوخت کت تک مردانه نیز استفاده می نمایند.

گفتنی است که پارچه گلکسی از نخ های متفاوتی تولید می شوند و همین مسئله باعث می گردد تا کاربرد آن هم متفاوت باشد. برخی از تولیدی ها در بافت آن از لاکرا کار می گیرند که همین مسئله باعث می گردد تا قدرت کشسانی بالایی پیدا کند.

در هر حال، از پارچه گلکسی در دوخت لباس های گرم نیز استفاده می کنند.

بازار خرید پارچه تریکو دورس ملانژ

بازار خرید پارچه تریکو دورس ملانژبا مراجعه به بازار قماش، می توان خرید تریکو دورس ملانژ را هم انجام داد. این گونه از پارچه، به نوع خاصی از محصول است. همان طور که از نامش پیدا است از ترکیب چند نوع نخ تولید شده است. در مراکز فروش این محصول به این صورت عرضه می گردد:

  • تک رو
  • دو رو
  • دورس
  • فانریپ
  • و غیره

به دلیل استفاده از ملانژ در این گونه پارچه، باعث شده تا آن را بیشتر ما با درخشندگی و شفافیت بالایی مشاهده کنیم. بیشتر خانم ها از این گونه محصول برای دوخت لباس های شان استفاده می کنند. پارچه تریکو دورس ملانژ را می شود در الوان بسیار متنوعی از بازار پیدا کرد.

فروش پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

فروش پارچه دورس گلکسی پشت کجراهپارچه هایی که به دورس گلکسی پشت کجراه معروف هستند، از جانب فروشندگان مختلفی ارائه می شوند.

این نوع از کالا را به گونه کلی و جزئی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. عرضه کنندگان، از روش های مختلفی را در پیش می گیرند تا بتوانند این کالا را به دست مصرف کنندگان برسانند. برای نمونه آن ها از فروشندگان پارچه جزئی در بازار و همچنین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه کار می گیرند.

این پارچه نوعی خاص از کالا به شمار می رود که در ایران و خارج از کشور تولید می گردد.

پخش کننده انواع پارچه در بازار داخلی

پخش کننده انواع پارچه در بازار داخلیدر بازارهای داخلی پارچه، ما شاهد انواع گوناگونی از این محصول می باشیم. پارچه ها آن قدر تنوع و نام های زیادی دارند که در این جا نمی شود به همه آن ها بپردازیم. باید گفت که هر کدام از این محصولات، کاربردهای خاص خود را دارند و به روش های متفاوتی نیز تولید می شوند.

در هر صورت، شرکت های تولیدی و وارداتی، پخش کنندگان اصلی این نوع از کالا نیز می باشند. آن ها به صورت جزئی و کلی پارچه ها را در مراکز فروش عرضه می دارند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما