خرید و فروش عمده پارچه ویسکوز شلواری

 

پارچه ویسکوز از جمله پارچه هایی است که در تولید لباس های زنانه و مردانه بسیار پرکاربرد است. به دلیل قدرت جذب رطوبت بالایی که دارد در تابستان افراد زیادی طرفدارش می شوند چون این پارچه ها باعث می شود که عرق روی لباس نماند و فرد از خیسی عرق روی لباسش بر اثر گرما احساس شرمساری نکند. جنس پارچه های ویکسوز کمی براق است و در تن فرد لختی و صافی زیبایی را ایجاد می کند. یکی از انواع پارچه های ویسکوز که طرفداران زیادی دارد، پارچه های ویسکوز شلواری است.

پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز شلواری

پارچه های ویسکوز شلواری یکی از انواع پارچه های تریکو ویسکوز می باشند که به دلیل بافت و ساختار متفاوتشان و بر اثر شستشو دچار آبرفت نمی شوند و تغییر اندازه نمی دهند. پارچه های ویسکوز شلواری بافت سبک و نرمی دارد و برای افرادی که پاهای حساسی دارند بسیار مناسب است؛ چون علاوه بر نرم بودن، ضد حساسیت هم هست. پارچه های ویسکوز خنک است و در تابستان فرد عرق سوز نمی شود چون این پارچه ها خاصیت تنفسی دارد یعنی عبور بخار از پارچه به راحتی انجام می شود و در نتیجه برای فصل تابستان خنک است. پارچه های ویسکوز شلواری دارای تنوع رنگ و جنس متفاوتی است. در ادامه انواع پارچه های ویسکوز شلواری را به شما معرفی می کنیم.

مشخصات، مزایا و معایب پارچه گردباف ویسکوز شلواری

ویسکوز شلواری
پارچه های گردباف از نخ های متوالی به صورت حلقه ای شکل تشکیل شده است که از طرف دیگر به وسیله یک حلقه مانند خود کشیده می شود. در پارچه های گردباف، حلقه های کشباف از اطراف به حلقه دیگر وصل شده و گره خورده است. نخ پارچه های گردباف توسط دستگاهی به صورت سیلندر به شکل دورانی بافته می شود.
پارچه ویسکوز تیپ لاکرا با استفاده از دستگاه های گردباف تولید شده و جزء پارچه های گردباف محسوب می شود. استفاده از نخ لاکرا در تولید پارچه موجب خاصیت کشسانی پارچه می شود، در تیپ لاکرا در رج رج آن منظم از نخ لاکرا استفاده شده است به همین دلیل خاصیت کشسانی این نوع پارچه ها بالاست و در فصل گرما ایجاد حساسیت نمی کند. این پارچه ها دوام بالایی دارند و به همین دلیل در عرصه پوشاک و لباس حرف زیادی برای گفتن دارند. پارچه های یک رو ویسکوز تیپ لاکرا هم از خانواده همان پارچه ویسکوز تیپ لاکراست و به دلیل خاصیت کشسانی و جذب رطوبت و خنکی بسیار مورداستفاده مصرف کنندگان است. عیب پارچه های ویسکوز تیپ لاکرا که از خانواده پارچه گردباف ویسکوز شلواری است این است که این پارچه ها در مقابل چین و چروک مقاوم نیستند و به نسبت پنبه آب را بیشتر به خود جذب می کنند این به خودی خود حسن است اما به خاطر اینکه این پارچه ها در برابر رطوبت آسیب پذیر می شوند عیب محسوب می شود و شستشوی آن ها نیاز به حساسیت بالایی دارد و دشوار است مثلا نباید پارچه های ویسکوز را با پارچه های دیگر شست و باید در شستشو بسیار دقت کرد.

قیمت انواع پارچه ویسکوز شلواری

عمده فروش پارچه لاکرا

همان طور که اشاره شد پارچه های ویسکوز شلواری در انواع متفاوت مثل پارچه گردباف شلواری، پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری و… در بازار عرضه می شوند. تنوع رنگ و جنس موجب تنوع قیمت در این پارچه ها شده است. این پارچه ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و به دلیل قابلیت تنفس و کاهش درجه حرارت در بدن از پارچه های درجه یک و پرطرفدار محسوب می شود به دلیل قابلیت های بالای این نوع پارچه ها و تنوع رنگ و خاصیت کشسانی بالا، بسیار موردمصرف مصرف کنندگان قرار می گیرد. از این رو تولیدکنندگان سعی می کنند پارچه های با کیفیت بالا را با مناسب ترین قیمت به فروش برسانند تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان اضافه شود و همه بتوانند از این پارچه ها برای دوخت لباسشان استفاده کنند. این نوع پارچه ها، پارچه های چهار فصله به شمار می روند و مشتریان می توانند در هر فصلی از خصوصیات خوب انواع پارچه های تریکو ویسکوز بهره مند شوند و با توجه به تنوع قیمت اینگونه پارچه ها مطابق با بودجه خود پارچه موردنظرشان را انتخاب کنند.

خرید و فروش عمده پارچه گردباف شلواری

پارچه های گردباف شلواری که نمونه ای از آن پارچه های ویسکوز تیپ لاکراست به دلیل خاصیت کشسانی بالا بسیار مورداستفاده تولیدی‌ های لباس مخصوصا تولیدی لباس بانوان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. بسیاری از تولیدی ها با توجه به سلایق متفاوت مشتریان این پارچه ها را در تعداد بالا و انواع متفاوت خریداری می کنند و برایشان مهم است که طرح و رنگ پارچه به روز باشد. با توجه به تقاضای زیاد تولیدی ها برای خرید پارچه خیلی وقت ها مشتریان پارچه های ویسکوز کشی باهم برای خرید رقابت می کنند چون این پارچه ها چهار فصله است و به دلیل ویژگی های خوبش کاربرد بالایی دارد. اگر قصد خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا و پارچه های گردباف شلواری را دارید باید بدانید که نمایندگی های ما به فروش عمده این پارچه ها می پردازد از این رو شما می توانید بدون مراجعه به مراکز خرید در منزل خود از طریق سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید، در صورت نیاز برای خرید پارچه مشاوره می کنید و پارچه را در سریع ترین حالت ممکن جلوی درب منزل یا تولیدی خود تحویل بگیرد.

عمده فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

تیپ لاکرا

پارچه های ویسکوز تیپ لاکرا یکی از معروف ترین پارچه های کشی است. پارچه های کشی به دلیل اینکه در تن قشنگتر هست و افراد در هر سایزی می توانند از آن استفاده کنند و در هر رنگی زیباست بسیار مورداستفاده خانم ها که به زیبایی اهمیت می دهند قرار می گیرد. شما برای خرید عمده این پارچه می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید و بدون مراجعه به مراکز خرید و هزینه برای حمل و نقل و صرف وقت برای رفتن به فروشگاه ها و مراکز عرضه پارچه با کمترین هزینه و بدون واسطه پارچه های ویسکوز تیپ لاکرا را از طریق سایت سفارش دهید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. به همین راحتی با ورود به سایت و زدن چند کلیک صاحب بهترین جنس پارچه های کشی می شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما