خرید مستقیم پارچه لاکرا طرح دار

پارچه لاکرا و پارچه تنظیف طرح دار به نوعی پارچه تولید شده بر پایه مشتقات مصنوعی گفته می شود تولید آن در کشور ما رونق بسیار زیادی دارد. خرید مستقیم پارچه از کارخانه ها این امکان را به مشتری خواهد داد پارچه بسیار با کیفیت تر و مدرن تری را تهیه کند که از آخرین تولیدات کارخانه است. به علاوه با خرید مستقیم پارچه لاکرا طرح دار قیمت بسیار مناسبی را در مقابل جنسی که خریده ایم پرداخت می کنیم.

خرید مستقیم پارچه لاکرا طرح دار

از خصوصیات پارچه گردباف لاکرا چه می دانید؟

از خصوصیات پارچه گردباف لاکرا چه می دانید؟ این نوع از پارچه همان طور که گفتیم با استفاده از متریال های مصنوعی که نوعی از مواد نفتی است تولید و تهیه می شود بنابراین ممکن است افراد زیادی با آن آشنایی نداشته باشند و همین منظور ما در این مطلب سعی کرده ایم به معرفی خصوصیات و ویژگی های بسیاری از پارچه گردباف لاکرا اشاره کنیم.

اولین شاخصه این پارچه که موجب محبوبیت آن در دوخت و دوز لباس های ورزشی و خانگی می شود کشسانی و کشش بسیار بالای این پارچه می باشد. این پارچه به حدی که شما می آید که هر فردی با هر سایزی می‌تواند پوشاکی را که با این پارچه دوخته شده است را استفاده بکند. به علاوه کشسانی این پارچه به قدری بالاست که پس از کش آمدن به حالت اولیه برمیگردد.

از خصوصیات دیگر این پارچه مقاومت بسیار بالای آن می‌باشد به طوری که این پارچه حتی با شستشویی که با آب بسیار داغ هم انجام شود ذره ای آسیب ندیده و تار و پود آن از بین نمی رود همچنین رنگان همیشه ثابت باقی می ماند. به همین جهت می توانیم بگوییم این پارچه از زمره پارچه های بسیار مقاوم و با دوام می باشد که تا سالیان سال باقی می ماند.

همانطور که گفتیم لاکرا یک پارچه تولید شده بر پایه مشتقات نفتی می باشد به همین جهت استفاده از آن به تنهایی در لباس‌ها ممکن است کمی برای افراد در هنگام پوشیدن آزار دهنده باشد.به همین جهت این پارچه با الیاف طبیعی و پنبه مختلفی تاکید می شود و از آن پوشاک مختلفی مانند تیشرت شلوار و جوراب دوخته شود.

پخش کنندگان پارچه لاکرا طرح دار

پخش کنندگان پارچه لاکرا طرح دار پخش پارچه حریر و لاکرا با حجم بسیار وسیعی به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد پخش وسیع پارچه لاکرا در انواع طرح دار و بدون طرح به تمامی تولیدکنندگان در کشور این امکان را می دهد که بتوانند پوشاک بسیار متنوعی را برای مردم شهر خود تولید کنند. به همین جهت پوشاک بسیار خاص و شکیلی با استفاده از این پارچه ژرسه در شهرهای مختلف دوخته می‌شود و مردم تمامی استان ها با کمترین قیمت به خرید این پوشاک می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما