خرید عمده پارچه دورس ملانژ

امروزه پارچه ‌های گوناگونی در بازار وجود دارند که بهترین آنها پارچه دورس ملانژ است که عرضه‌ کنندگان آن‌ راه های زیادی را برای خرید عمده پارچه دورس ملانژ، مقابل مشتریان این کالا قرار داده ‌اند. اگر شما جزء کسانی هستید که قصد خرید عمده پارچه دورس ملانژ را دارید و با روش های تهیه این کالا با قیمت های به صرفه و مناسب آشنا نیستید، پیشنهاد میدهم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا روش های خرید عمده این محصول را برایتان توضیح دهیم.
پارچه دورس، یکی از زیر مجموعه‌ های پارچه تریکو است که باکیفیت بالا و مرغوبیت خود و تولید به‌ صورت گوناگون، موفق شده‌ است که از فروش قابل‌ توجهی برخوردار باشد. یکی از بهترین نمونه ‌های پارچه دورس مدل ملانژ است که مشتریان زیادی را دارد. همواره افراد به‌ دنبال راهی برای خرید مرغوب و ارزان قیمت هستند که بهترین راه برای تهیه این کالا، خرید عمده پارچه دورس ملانژ به‌ صورت مستقیم و از فروشگاه ‌های بزرگ عمده‌ فروشی پارچه دورس تریکو است که همواره این کالا را با مرغوبیت بالا و با قیمت های منصفانه عرضه و پخش میکنند.

دورس ملانژ
پیشنهاد ما به خریداران برای خرید عمده پارچه دورس ملانژ مراجعه به سایت های معتبر فروش پارچه دورس، همچون سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت است که دارای مرغوب ترین و متنوع ترین پارچه ‌ها در رنگ ‌بندی های گوناگون و متنوع است و همچنین شرکت نساجی دیبافت با دارا بودن دلسوز ترین و مجرب ترین تیم فروش همواره سعی کرده‌ است که رضایت مشتری را در وهله اول در نظر بگیرد و کالایی با کیفیت عالی را به خریداران خود عرضه کند. طوری که شرکت دیبافت با ارائه کالاهای درجه یک به یکی از شناخته‌ شده ‌ترین مراکز در زمینه عرضه کالاهای خواب و پارچه در سراسر کشور تبدیل‌ شده است.
خرید عمده پارچه دورس ملانژ به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه خیلی بهتر از روش غیر مستقیم است، چرا که وجود واسطه ‌ها در بازار خرید و فروش پارچه، همواره سبب متغیر شدن قیمت پارچه میشود. در روش مستقیم با حذف هزینه نرخ باربری مقداری از هزینه‌ های اضافی پارچه کاسته میشود و خریداران این محصول میتوانند لذت خرید منصفانه و راحت را تجربه کنند.

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس

پارچه یکی از مهم ترین محصولات صنایع نساجی و پارچه دورس از مجموعه تریکو خود جزء یکی از مرغوب ترین و باکیفیت‌ ترین محصولات صنایع نساجی است که سازندگان، بیشترین دقت و توجه را در تولید این محصول به کار برده اند. اگر میخواهید با مراحل تولید پارچه دورس آشنا شوید و در مورد نحوه تولید این محصول آگاهی کسب کنید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
پارچه‌ های دورس، بافت مخصوصی را برای دوخت دارند و بیشتر به‌ صورت بافت حلقوی تولید میشوند، عمده پارچه‌ های موجود در بازار و پارچه های دورس به سه روش درهم تنیدن الیاف، بافندگی، گرد بافی یا کش بافی تولید میشوند که در ادامه به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.
۱_ در هم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه ‌ها از در هم فرو رفتن الیاف ساخته میشوند. برای تولید این پارچه‌ ها احتیاجی به تولید نخ نیست، پارچه ‌های نمدی مانند فوتر از جمله پارچه‌ هایی هستند که با این روش ساخته میشوند. امکان آب رفت این پارچه ‌ها در اولین شست و شو بسیار زیاد است. گفتنی است که کیفیت این پارچه ‌ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.
۲_ بافندگی: بیشتر پارچه ‌های موجود در بازار از جمله بیشتر پارچه های تریکو دروس با روش بافندگی تولید میشوند. برای تولید این پارچه ‌ها ابتدا باید از الیاف، نخ تهیه شود. کیفیت پارچه تولید شده در این روش ‌نخ بیشتر پارچه ‌های موجود در بازار از جمله پارچه های تریکو دروس با روش بافندگی تولید میشوند.

آشنایی با مراحل تولید پارچه دورس
برای تولید این پارچه ‌ها ابتدا باید از الیاف، نخ تهیه شود. کیفیت پارچه تولید شده در این روش به نوع نخ ‌ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد، هرچه نخ های پارچه ظریف تر و بافت آن ریزتر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری برخوردار است. گفتنی است که چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه وجود دارد که عبارت ‌اند از: بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن که هریک از پارچه ها با توجه به نیاز بازار تولید و عرضه میشود.
۳_ گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه نخ ها با سلسله گیره و زنجیر به یکدیگر متصل میشوند و پارچه‌ کش باف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کش باف برای تولید کنندگان لباس از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. میزان ریز بافی درواقع اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند. هر چه که میزان ریز بافی یک پارچه بیشتر باشد کیفیت آن پارچه نیز بیشتر میشود. کش بافی خود به دو روش صورت میگیرد ازجمله روش کش بافی تاری که در آن پارچه تریکو به روشی کش بافی تاری تولید میشود و سطح پارچه تریکو صاف است و اغلب بافت ظریفی دارد و کش بافی پودی که در این روش ژرسه و کش باف پلوور از پارچه‌ های تولید شده هستند که تنوع بسیاری نیز دارند.

شناخت بهترین پارچه دورس

شناخت بهترین پارچه دورس

پارچه دورس، یکی از معروف ترین برندهای موجود پارچه در بازار است که این قابلیت را دارد که بهترین انتخاب برای دوخت انواع لباس گرم زمستانی و جایگزینی مناسب برای پارچه‌ های پشمی گران‌ قیمت باشد. این پارچه با استفاده از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته میشود که این ویژگی سبب افزایش کیفیت این محصولات شده‌ است. الیاف های طبیعی و مرغوب پنبه یکی از الیاف های به‌ کار رفته در تهیه و تولید پارچه ‌های ضخیم هستند که سبب کیفیت بالا و به وجود آمدن خواص بی نظیری همچون جلوگیری از عرق کردن بدن، عدم نفوذ سرما، عدم ایجاد حساسیت های پوستی همچون خارش، سوزش، جوش و… و همینطور گردش مناسب هوا در لباس هایی که از این جنس پارچه‌ ها دوخته شده‌ اند وجود دارد که وجود الیاف طبیعی در ساخت و تولید این محصولات را تایید میکند.
در تولید پارچه ‌های دورس از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و لاکرا استفاده شده است که ویژگی های بی نظیری همچون ثبات رنگ، سبکی و وزن کم، قابلیت شست و شوی آسان و همینطور عدم نیاز به اتو کشی لباس ها در این جنس از پارچه ‌ها وجود دارد که به سبب این ویژگی های فوق‌العاده پارچه ‌های دورس طرف داران زیادی را پیدا کرده ‌اند.

شناخت بهترین پارچه دورس
یکی از بهترین و مرغوبترین انواع پارچه دورس نوع ملانژ آن است که در بازارهای داخلی و شرکت های تولید لباس کاربردهای زیادی را دارند و نسبت‌ به مدل های پنبه ‌ای و لاکرا پارچه‌ های نازک تری هستند. پارچه ‌های دورس ملانژ خود به دو دسته دو نخ و ملانژ سه نخ تولید میشوند که ویژگی های متفاوت هر یک از اینها، کاربرد و قیمت خرید عمده پارچه دورس ملانژ را متفاوت کرده‌ است که ذکر این ویژگی ها در این مقاله خالی از لطف نیست.
پارچه دورس ملانژ نوع دو نخ آن از ترکیب ۳۰ درصد پنبه و ۷۰ درصد الیاف پلی استر تشکیل‌ شده است که برای دوخت شلوار و سوئیشرت بچگانه ورزشی از آن استفاده میشود ولی پارچه دورس ملانژ نوع سه نخ، معمولاً با عرض تقریبی یک متر تولید میشود و پارچه دورس ملانژ سه نخ از ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر تشکیل‌ شده است که باعث لطافت بالای این دسته از پارچه ‌ها شده و بیشتر در تهیه لباس کودکان و افراد حساس از این جنس پارچه‌ ها استفاده میشود.
یکی دیگر از بهترین نوع های پارچه‌ دورس، پارچه دورس گلکسی است که طوری ساخته‌ شده که دارای دوام و مقاومت بالا، نرمی و لطافت زیاد، دارا بودن رنگ ثابت و عدم چروک شدن و صاف ماندن از ویژگی های مهم این جنس از پارچه است که به دلیل خاصیت کش سانی و انعطاف بالای خود برای تولید شلوارهای اسلش و گرمکن‌ های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ضخامت بالای خود در تولید پوشاک برای روزهای سرد زمستانی نیز استفاده میشوند.

کیفیت پارچه دورس ملانژ

کیفیت پارچه دورس ملانژ

پارچه دورس ملانژ یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ‌ترین پارچه ‌های موجود در بازار است. مواد اولیه و نخ های تشکیل‌ دهنده این پارچه هر یک خواص شگفت ‌انگیزی را دارند و از این رو خاصیت های بی نظیری را به پارچه میدهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا علت کیفیت بالا و کارایی عالی پارچه ملانژ و نوع نخ های به‌ کار رفته در این محصول و خواص شگفت ‌انگیز انواع پارچه ملانژ را برایتان بیان کنیم.
پارچه ملانژ را با نخ تولید میکنند و در بسیاری از موارد از نخ های دیگر هم در ترکیب بافت این پارچه استفاده میکنند که سبب به وجود آوردن انواع مختلفی از پارچه‌ های ملانژ میشود و روی کیفیت آنها تاثیر مستقیمی را میگذارد که در ادامه مقاله، به هر یک از آنها و خواص و کیفیتی را که به پارچه دورس ملانژ میدهند را بیان میکنیم.
۱_ پارچه دورس ویسکوز ملانژ: این پارچه که از ترکیب نخی ویسکوز با نخ ملانژ تولید میشود یکی از نمونه ‌های پارچه ‌ای ملانژ است که خاصیت شگفت ‌انگیز پنبه‌ ای را به پارچه میدهد و باعث نرمی و لطافت پارچه میشود و هر چه که درصد پنبه موجود در یک پارچه بیشتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است.
۲_ پارچه ویسکوز ملانژ با لاکرا: در تولید این پارچه علاوه‌ بر نخ ملانژ و ویسکوز از نخ لاکرا هم استفاده میشود و خاصیت کش سانی را به پارچه میدهد و باعث افزایش کیفیت پارچه‌ های تولیدی میشود و از این پارچه در تولید شلوار اسلش و گرمکن ‌های ورزشی استفاده میشود.

کیفیت پارچه دورس ملانژ
۳_ پارچه اسپان ملانژ با لاکرا: این محصول از ترکیب نخ پلی استر با نخ ملانژ و لاکرا تولید میشود که حضور این سه نخ در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن خاصیت منحصر به‌ فرد حالت کشی در پارچه میشود که این خاصیت سبب افزایش کیفیت منسوجات میگردد.
۴_ پارچه دورس ترویرا پشت ملانژ: این محصول را با نخ ملانژ و فیلامنت تولید میکنند. این محصول دو رو است و پشت آن از نخ فیلامنت یا ترویرا ساخته میشود و این باعث ضخامت بیشتر این پارچه نسبت‌ به نمونه‌ های دیگر پارچه‌ ملانژ میشود که همواره در تولید پوشاک زمستانی و در روزهای سرد از این‌ گونه محصولات استفاده میکنند.
۵_ پارچه ملانژ کج راه : این پارچه از نخ لاکرا تولید میشود. بافت این محصول به صورتی است که به پارچه خاصیت کشی را میدهد و پشت آن دارای خطوط کج است و محصول به نوعی حالت کج راه، را دارد.
در آخر درباره کیفیت و مرغوبیت بالای پارچه دورس لازم است بدانیم که ویژگی ها و کیفیت پارچه دورس به نوع الیاف به‌ کار رفته در آن، بستگی دارد اما معمولاً این پارچه‌ ها ضخیم هستند و گرمای زیادی را تولید میکنند از این رو مناسب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان هستند چرا که بدن را به‌ خوبی گرم نگه میدارند.
بافت این محصول ضدحساسیت بوده و در زمان استفاده و پوشیدن، بدن را دچار آلرژی و خارش نمیکند. از این رو مشتریان زیادی را دارد که جهت خرید عمده پارچه دورس ملانژ میتوانند به سایت های فروش معتبر ازجمله سایت شرکت نساجی دیبافت مراجعه کرده و محصولاتی با کیفیت بالا را از این شرکت خریداری نمایند.

بازار پخش پارچه دورس ملانژ

بازار پخش این منسوج

پارچه یکی از نیازهای اساسی برای ادامه زندگی بشر است. یکی از معروفترین برندهای پارچه موجود در بازار برند پارچه دورس ملانژ است که محبوبیت زیادی را در بین خریداران پارچه دارد و از اینرو بازار پخش این کالا بسیار فعال و پر رونق است. کشورهای ایران، هند، چین و ازبکستان بزرگترین تولیدکنندگان نخ دورس ملانژ هستند که در این‌ میان ایران در رتبه اول و پس‌ از آن ازبکستان در رتبه دوم قرار دارد. بخشی از پارچه‌ های ملانژ کشور وارداتی هستند و از کشورهای دیگر به ایران وارد میشود، اما تولید این محصول در کشور موجب میشود که با قیمت تمام شده کمتری به بازار عرضه شود. واردات پارچه‌ های دورس گلکسی به کشور با تعرفه های گمرکی انجام میشود و این امر موجب افزایش قیمت این محصولات در بازار پخش و فروش این کالا خواهد شد.
پارچه در ابتدا در کارخانجات نساجی تولید میشود و پس‌ از آن به وسیله مراکز پخش و عرضه، این کالا به بازار داخل و بازارهای جهانی پخش و انتقال داده میشود. پخش این محصول به ‌صورت عمده و مستقیم بسیار بهتر است؛ چون باعث حذف واسطه ‌ها از بازار پخش میشود، چرا که واسطه ‌ها همواره باعث متغیر شدن قیمت ها میشود و بازار پخش این محصول را دچار سردرگمی میکند. اما پخش به روش مستقیم باعث رونق گرفتن بازار پخش و عرضه این محصول میشود که برای خریداران بهتر است جهت خرید عمده پارچه دورس ملانژ به مراکز پخش معتبر و نمایندگی های کارخانجات مراجعه نمایند و این کالا را به‌ صورت عمده تهیه و خریداری کنند.
یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه پخش و عرضه پارچه دورس ملانژ، شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت است که پخش کننده محصولات باکیفیت و درجه یک میباشد. این شرکت با دارا بودن کادر فروش خبره و مجرب میتواند به‌ خوبی نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده و آنها را در زمینه خرید عمده پارچه دورس ملانژ به‌ خوبی راهنمایی کند.
گفتنی است که شرکت دیبافت ارائه‌ دهنده و پخش کننده پارچه‌ دورس شیراز با کیفیت بالا و و با مدل های طرح دار و ساده به هموطنان عزیز است که برای خرید عمده این محصول میتوانند به سایت این شرکت مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما