خرید انواع پارچه کشباف نازک ساده

خرید انواع پارچه کشباف نازک ساده به قیمت تولیدی برای خریداران عمده اهمیت زیادی دارد. از این رو آشنایی با برندهای تولید کننده و امکان تامین مستقیم انواع پارچه ها افزایش حاشیه سود و میزان فروش را برای فعالین به همراه خواهد داشت. در این مقاله به کاربرد این محصولات و چگونگی خرید ارزان آنها می پردازیم.

خرید انواع پارچه کشباف نازک ساده

موراد کاربرد پارچه کشباف

موراد کاربرد پارچه کشباف پارچه کشباف محصولی بافته شده از الیاف مصنوعی است که بر اساس نوع بافت، تراکم و کاربردها انواع مختلفی را شامل می شود. بیشترین الیاف بکار رفته در تولید این نوع پارچه، الیاف مصنوعی پلی استر است که قابلیت ارتجاعی مناسبی دارد و برای دوخت لباس های متعددی به کار گرفته می شود.
در بین این نوع پارچه ها یکی از پرطرفدارترین آنها انواع پارچه تریکو است. فرآیند تولید این نوع پارچه بر اساس بافت حلقوی تاری است که محصول نهایی نیز به مدل های گردباف معروف است.
وزن سبک، قابلیت شستشوی آسان، قیمت ارزان و رنگبندی متنوع از جمله ویژگی پارچه کشباف تریکو است. از این محصول برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود اما بیشترین کاربرد آن مربوط به موارد زیر است:

  • انواع پوشاک نوزادی
  • لباس های راحتی زنانه و دخترانه
  • دوخت انواع مانتو تابستانی خنک
  • مناسب برای تی شرت های مردانه
  • قابلیت استفاده در صنعت تولید ملحفه
  • بکارگیری در  دوخت انواع دامن نازک و خنک تابستانی

پارچه تریکو به علت رنگ پذیری بالا از این نظر نیز تنوع بالای دارید. انواع پارچه های ساده، راه راه، چهارخانه و طرح دار تریکو با برندهای ایرانی جزء نمونه های پرمصرف در صنعت تولید لباس های راحتی و خانگی به شمار می روند.

پخش عمده پارچه کشباف تریکو نازک ارزان

پخش عمده پارچه کشباف تریکو نازک ارزان امروزه در صنعت نساجی برای تهیه و تولید انواع پارچه کشباف ترکیو از انواع دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک استفاده می شود. فرآیندهای تولیدی مدرن، علاوه بر افزایش سرعت تولید، روند بهبود کیفیت و تنوع این محصولات را به همراه داشته است.
به گونه ای که امروزه حتی در صنعت تولید لباس ورزشی نیز شاهد بکارگیری و استفاده از پارچه های کشباف هستیم. این محصولات از نظر کیفیت نیز دارای درجه بندی های مختلفی هستند که در نهایت قیمت و نرخ فروش آنها را تعیین می کند.
به عنوان مثال هر چقدر گرماژ پارچه تریکو بیشتر باشد، وزن نهایی آن و در نهایت قیمت فروش هر کیلوگرم از نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. پس لازم است قبل از سفارش و خرید عمده از نوع پارچه، درجه کیفی و قیمت فروش آن معطلع شوید.
برای این منظور و امکان مستقیم پارچه کشباف تریکو نازک می توانید از طریق این مرکز به عنوان عاملیت پخش پارچه کشباف ارزان اقدام به ثبت سفارش و دریافت محصول درخواستی در هر نقظه از کشور باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما