توزیع کنندگان پارچه دورس بهاره

پارچه یکی از نیازهای کاربردی و مناسب است. پارچه دورس بهاره از پرفروش ترین برندهای پارچه است که فروشندگان و توزیع‌ کنندگان پارچه دورس بهاره تمامی تلاش خود را در جهت بهبود ارائه خدمات به مشتریان خود میکنند. توزیع‌ کنندگان پارچه دورس بهاره محصولات خود را پس‌ از تولید در کارخانه و قیمت گذاری توسط مدیر عامل وقت به دو روش مستقیم و غیر مستقیم بین مشتریان خود توزیع و پخش میکنند.
در روش مستقیم توزیع‌ کنندگان پارچه دورس بهاره، این پارچه را بین نمایندگی ‌های کارخانه و فروشگاه‌ های معتبر عرضه‌ کننده این محصول به‌ صورت عمده پخش میکنند. اما در روش غیر مستقیم خریداران این محصول میتوانند، کالاهای مورد نیاز خود را از مغازه های خرده‌ فروشی تهیه کنند.
روش خرید مستقیم خیلی بهتر از غیرمستقیم است، چون در این روش واسطه‌ های دخیل در عرضه پارچه حذف میشوند. این واسطه ‌ها همواره باعث متغیر شدن قیمت پارچه میشوند و خریداران این محصول را سر در گم میکنند. برای حل این مشکل بهتر است که مشتریان پارچه دورس بهاره این محصول را از سایت های اینترنتی معتبر در زمینه عرضه پارچه خریداری نمایند. مشتریانی که وقت کافی برای مراجعه حضوری و خرید را ندارند میتوانند به‌صورت آنلاین و مجازی به سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت که یکی از توزیع‌ کنندگان پارچه‌ دورس بهاره به‌ صورت عمده است، مراجعه کنند و کالاهای خود را با بالاترین درجه کیفی و منصفانه ترین قیمت ها در رنگ‌ بندی های متنوع، که به‌ صورت پارچه‌ طرح ‌دار و ساده است، انتخاب کنند و خریداری نمایند.

توزیع کنندگان پارچه دورس بهاره
گفتنی است که خرید اینترنتی پارچه از سایت های عرضه‌ کننده این محصول فواید زیادی را دارد که گفتن آنها در این مقاله خالی از لطف نیست که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.
۱_ امکان مطالعه ویژگی ‌های کامل تولیدات
۲_ تنوع و گستردگی بالای محصولات از جهت کیفیت و برند پارچه های عرضه کننده
۳_ امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و آگاهی یافتن از مدل های مختلفی از محصولات ارائه شده در بازار
۴_ ارسال سریع و بدون وقفه و رایگان محصولاتی که از پیش ثبت و خریداری شده ‌اند
با توجه به موارد ذکر شده خریداران پارچه دورس بهاره، میتوانند با مراجعه به سایت ‌های معتبر عرضه پارچه نسبت‌ به خرید این کالا اقدام کنند و از مزایای خرید خود بهره مند شوند.

هر آنچه که باید درباره پارچه دورس بدانیم

هر آنچه که باید درباره پارچه دورس بدانیم

پارچه یکی از مهم ترین نیازهای بشر در تمام طول تاریخ است، به‌ طوری که مردم در سالیان گذشته از پوست حیوانات انواع پارچه ‌ها را تهیه میکردند و میدوختند. اما امروزه با پیشرفته شدن علم و صنعت و ماشین آلات و دستگاه‌ های نساجی انواع پارچه ‌های مرغوب و باکیفیت به بازار عرضه شده، که یکی از بهترین آنها پارچه دورس است. پارچه دورس از جمله پارچه‌ هایی است که در تولید انواع بلوز، سوئیشرت و هودی مورد استفاده قرار میگیرد، به بیانی دیگر میتوان گفت که اکثر لباس های پاییزی و زمستانی از این پارچه تهیه میشوند؛ اما امروزه نسبت‌ به گذشته کاربرد و ضخامت این پارچه ‌ها در پاییز و زمستان کمتر شده ‌است و این پارچه ‌ها بیشتر برای استفاده در فصل بهار تولید و تهیه میشوند، از این رو به این پارچه، پارچه دورس بهاره گفته میشود.
پارچه دورس در دسته پارچه های تریکویی قرار میگیرد و در صنعت پوشاک دورس جزء پارچه های ضخیمی است که با ماشین های گرد باف، بافته میشود. پارچه های دورس بر اساس نوع الیاف به‌ کار رفته در آن و نخ های تشکیل‌ دهنده خود نام‌ گذاری و دسته‌ بندی میشوند که عبارت‌اند از :پارچه دورس گلکسی، پارچه دورس سه نخ ملانژ لاکرا، پارچه دورس پنبه ای لاکرا، پارچه دورس پلی استر، پارچه دورس ویسکوز و پارچه دورس اسپاندکس.
پارچه های دورس دارای انواع بافت دو نخ و سه نخ است که درصد نخ های تشکیل‌ دهنده پارچه دورس دو نخ بدون لاکرا ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه است. این پارچه در رنگ های مختلف بنابر سفارش و خواسته مشتری تهیه و تولید میشود. پارچه دورس معمولاً با عرض ۱۰۵ به‌ صورت خار خورده‌ یا بدون خار تولید میشود. در آخر لازم است که بدانیم که پشت پارچه دورس به‌صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخامت است و معمولاً نخ های نگه دارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نوع از نخی قابل بافته شدن است که پارچه های دورس ملانژ پشت پنبه این خاصیت را دارا هستند.

چند ویژگی پارچه دورس

چند ویژگی پارچه دورس

امروزه پارچه به نیازی اساسی تبدیل شده‌ است که حیات و ادامه زندگی بدون وجود آن برای انسان بسیار سخت و تقریباً غیر ممکن است. پارچه دورس یکی از پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار است که خصوصیات و ویژگی های منحصر به‌ فرد زیادی را دارد. اگر با پارچه های دورس آشنا نیستید و شناخت ندارید و درباره ویژگی ها و مشخصات پارچه آگاهی و اطلاع ندارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با کاربردها و خصوصیات این پارچه آشنا کرده که بتوانید خرید آگاهانه و مناسب را انجام بدهید.
پارچه های دورس ازجمله محصولاتی هستند که در دسته پارچه های تریکویی قرار میگیرند. این پارچه ها را با الیاف طبیعی ویسکوز و پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تولید میکنند که در بافت این نوع از پارچه ها، به‌ طور معمول از ۳۰ درصد پنبه و ۷۰ درصد پلی استر استفاده میشود که با توجه به نوع و کاربرد پارچه دورس این درصدها ممکن است تغییر پیدا کند.
پارچه های دورس به دلیل جنس و ضخامت خود بیشتر مناسب برای فصل پاییز و زمستان هستند و بعضی از آنها که ضخامت کمتری دارند مناسب برای فصل بهار هستند که این پارچه ها را میتوان با مراجعه به مراکز فروش و توزیع کنندگان پارچه دورس بهاره خریداری و تهیه کرد.

چند ویژگی پارچه دورس
تمامی پارچه های دورس ضدحساسیت هستند و خریداران با استفاده از این پارچه ها دچار هیچ‌ گونه حساسیت پوستی شامل سوزش، خارش، اگزما و… نمیشوند. مصرف‌ کنندگان میتوانند از این پارچه ها برای دوخت هودی، اسلش، شلوار مردانه، لباس وگرمکن ورزشی استفاده کنند. اما استفاده از این پارچه محدود به این مدل ها نمیشود و عمدتاً برای روزهای سرد و خنک سال بکار میرود.
یکی از ویژگیهای این پارچه حفظ اولیه با گذشت زمان است در واقع استفاده از این پارچه در لباس های پاییزی و زمستانی باعث میشود که افراد بدون نگرانی هودی و اسلش خود را از کمد بیرون بیاورند و با خیال راحت آن را بپوشند. پارچه های دورس در ابتدا بدون طرح و ساده و با رنگ های محدودی تولید میشدند، اما امروزه با پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی صورت‌ گرفته است این پارچه ها علاوه‌ بر اینکه بدون محدودیت در رنگ های مختلفی تولید میشوند، قابلیت چاپ طرح های مختلفی را نیز دارند.
این پارچه ها همگی به‌ راحتی قابل شستن با ماشین لباس شویی و انواع شوینده‌ ها هستند و پس‌ از شست و شو نیز رنگ خود را از دست نمیدهند و دچار تغییر رنگ نمیشوند، چرا که این محصولات از رنگ رزی خوبی برخوردار هستند. همچنین این پارچه ها اصلا چروک نمیشوند و مانند روز اول استفاده، صاف و بدون چروک باقی میمانند. پارچه های دورس نرمی و لطافت زیادی را دارند و شما با اولین لمس پارچه میتوانید به این لطافت و مرغوبیت بالای پارچه دورس پی ببرید چرا که هر چه کیفیت نخ بالاتر باشد طبعا جنس پارچه نیز مرغوب تر است.

شناخت بهترین پارچه دورس بهاره

شناخت بهترین پارچه دورس بهاره

پارچه دورس یکی از پارچه های ضروری و لازم برای استفاده در فصل بهار طراحی و تولید شده‌ است. پارچه های دورس بهاره یکی از بهترین پارچه های ارائه‌ شده در بازار در انواع متنوع و گوناگون است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین پارچه های دورس را به شما معرفی کنیم و کاربردها و ویژگی های هر یک از آنها را بیان کنیم.
۱_ پارچه دورس ملانژ لاکرا : این پارچه در انواع دو نخ و سه نخ تولید میشود که نوع دو نخ، به خاطر این که ضخامت کمتری نسبت‌ به سه نخ دارد، برای استفاده در فصل بهار کاربردی‌ تر و مناسب ‌تر است. این پارچه را شرکت های مختلفی در ایران طراحی و تولید میکنند و استفاده از جنس لاکرا در این محصولات به این خاطر است که به پارچه قدرت کشسانی بالایی را میدهد. این پارچه در رنگ و طرح های مختلفی طراحی و تولید میشود و برای دوختن شلوار و سوئیشرت مردانه و همینطور بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد. در تولید این نوع از پارچه از نخ های مختلفی مثل لاکرا، پنبه و پلی استر استفاده میشود.
۳_ پارچه دورس پنبه ای: یکی از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است که بیشتر مواد تشکیل‌ دهنده آن از جنس صددرصد پنبه ‌ای است که خاصیت نرمی و لطافت زیادی را به پارچه های پنبه ‌ای میدهد. این پارچه ها هیچ‌ گونه حساسیتی را برای مصرف ‌کنندگان خود ایجاد نمیکند. از این پارچه در تهیه سوئیشرت های دکمه ای و زیپ دار میتوان استفاده کرد.

شناخت بهترین پارچه دورس بهاره
۴_ پارچه دورس ویسکوز: این پارچه ها از جنس ویسکوز هستند که بسیار نرم و لطیف هستند، اصلا چروک نمیشوند و مانند روز اول استفاده، صاف و نرم باقی میمانند. اما قیمت پارچه های ویسکوز به نسبت پارچه های دیگر موجود در بازار مقداری گران تر است و این به‌ سبب خواص بی‌ نظیر این پارچه است و به سبب خنکی فوق العاده خود برای استفاده در فصل بهار بسیار کاربردی و منحصر به فرد است.
۵_ پارچه دورس اسپان: در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از اسپان همان پلی استر و نام دیگر پارچه اسپان است. این پارچه با نخ اسپان دوخته میشود. این پارچه ها معمولاً رطوبت را جذب نمیکنند و در صورت داشتن مقداری رطوبت و نمناکی آن را به خارج از بدن انتقال میدهند که به سبب این ویژگی خود، یکی از مناسب ترین پارچه ها برای استفاده در فصل بهار هستند. این پارچه ها آب رفت بسیار کمی را دارند و این یکی از ویژگی های مثبتی است که مراکز فروش و پخش کنندگان این پارچه آن را به خریداران خود یادآوری میکنند.
در آخر لازم به ذکر است که همه این انواع پارچه دورس بهاره را میتوانید به راحتی از مراکز فروش و توزیع کنندگان پارچه دورس بهاره به‌ صورت عمده و با قیمتی مقرون به‌ صرفه خریداری نمایید.

تولید کننده پارچه دورس بهاره

تولید کننده این منسوج

پارچه یکی از مهم ترین نیازهای انسان در طول زندگی است و پارچه‌ دورس از بهترین و باکیفیت‌ ترین پارچه های تولیدی در کشور است که توزیع کنندگان پارچه دورس بهاره این محصول را با بهترین الیاف و مواد اولیه تولید میکنند که سبب مرغوبیت و کیفیت بالای این جنس از محصولات میشود و باعث میشود برند پارچه دورس بهاره ایرانی به ‌عنوان بهترین و درجه یک ترین نوع پارچه در سراسر جهان شناخته شود.
تولید کنندگان پارچه دورس بهاره این محصول را در رنگ ‌بندی های متنوعی تولید و عرضه میکنند و خریداران این محصول با سلایق و خلق و خوهای متنوع و متفاوت میتوانند پارچه های مورد پسند و نیاز خود را به‌ صورت عمده از فروشندگان و توزیع‌ کنندگان پارچه‌ دورس بهاره، در سراسر کشور تهیه نمایند.
از آنجایی که پارچه دورس بهاره جزء پارچه های پرکاربرد در صنعت پوشاک به شمار می‌ آید و همه‌ روزه تقاضای این محصول رو به افزایش است، از این رو تولید کنندگان پارچه دورس بهاره تمامی تلاش خود را در جهت تولید و عرضه این محصول با همه ویژگی هایی که یک پارچه را برتر و ارزنده کرده، میکنند و این پارچه های دورس را به‌ صورت کیلویی تولید میکنند و آنها را در بسته‌ بندی های بسیار شیک و زیبایی به توزیع‌ کنندگان پارچه دورس بهاره تحویل داده که به‌ صورت عمده بین مشتریان خود توزیع و پخش کنند.
کشورهای ایران، ازبکستان و چین بزرگترین تولید کنندگان پارچه دورس در سراسر جهان هستند که ایران در رتبه اول و پس‌ از آن ازبکستان و چین در رتبه ‌های دوم و سوم قرار دارند که تولید کنندگان پارچه دورس در ایران توانسته ‌اند این محصول را به کشورهای دیگر همسایه و حتی برخی از کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی نیز صادر کنند و موفق شده ‌اند که در زمینه فروش این محصول بسیار عالی عمل کنند و مزایای بسیاری را برای کشور به وجود بیاورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما