توزیع کننده پارچه دورس اصفهان

اصفهان شهری زیبا و توریستی است که قابلیت فروش بسیاری از اجناس از جمله پارچه دورس اعلا و زیبا در این شهر وجود دارد. این شهر به بزرگترین مرکز توزیع‌ کننده پارچه دورس اصفهان تبدیل‌ شده است، به‌ طوری‌ که تمامی تولید کنندگان بزرگ پوشاک برای عرضه محصولات خود حتما شهر اصفهان را انتخاب میکنند.
از آنجایی که شهر اصفهان مرکز تولید اکثر پارچه ‌های موجود در بازار از جمله پارچه ‌های تریکو و دورس است، پارچه دورس با نام پارچه دورس اصفهان نیز شناخته میشود. از آنجایی که اصفهان یک شهر صنعتی و با قابلیت ارسال بار به تمام نقاط کشور به‌ صورت مستقیم است به‌ عنوان مرکز توزیع‌ کننده پارچه‌ دورس اصفهان انتخاب‌ شده است و توزیع پارچه دورس در این شهر انجام میشود.
مراکز توزیع‌ کننده پارچه دورس اصفهان این کالا را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به خریداران خود توزیع میکنند. روش توزیع مستقیم خیلی بهتر از روش غیر مستقیم است چرا که در این روش با حذف واسطه ‌ها، هزینه باربری از روی قیمت پارچه حذف میشود و خریداران میتوانند این محصول را با قیمت کمتری خریداری کنند.

توزیع کننده پارچه دورس اصفهان
در روش مستقیم افراد با مراجعه به مراکز توزیع‌ کننده پارچه دورس اصفهان میتوانند این کالا را به ‌صورت عمده و مستقیم خریداری کنند. سایت‌ های اینترنتی نیز یکی از مراکز توزیع کننده پارچه دورس اصفهان هستند، در این روش خریداران میتوانند با مراجعه به سایت ‌های معتبری همچون سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت با دنیای متنوعی از پارچه ‌های تولیدی در طرح و رنگ های متنوع و گوناگون مواجه شده و با بهره گیری از راهنمایی ‌های کارشناسان و مشاوران فروش شرکت دیبافت، محصولات مورد نیاز و پسند خود را انتخاب کنند و خریداری نمایند.
برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند و به‌ صورت آنلاین و مجازی اقدام به خرید میکنند، خرید محصولاتی همچون پارچه فواید زیادی را دارد از جمله:
۱_ تنوع بالای محصولات از حیث کیفیت و برند پارچه.
۲_امکان مطالعه ویژگی ‌های کامل تولیدات.
۳_ امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و آگاهی یافتن از مدل های متنوعی از محصولات عرضه‌ شده.
۴_ارسال سریع و بدون وقفه محصولات ثبت و خریداری‌ شده.
با توجه به موارد ذکر شده خریداران پارچه حوله ای و پارچه دورس اصفهان میتوانند با مراجعه به سایت های معتبر توزیع کننده پارچه نسبت‌ به‌ خرید این محصول اقدامات لازم را انجام دهند.

شناخت انواع پارچه دورس

شناخت انواع پارچه دورس

پارچه یکی از نیازهایی است که همواره بشر در طول تاریخ از آن بهره ‌های فراوانی را برده‌ است. پارچه دورس در دسته پارچه تریکو قرار میگیرد و انواع مختلفی را دارد که هر کدام از آنها از نخ های متفاوتی تشکیل‌ شده ‌اند و ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی را به انواع پارچه ‌های دورس میدهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که شما را با انواع گوناگون پارچه ‌های دورس و کاربردهای آنها آشنا کنیم و بتوانیم شما را در زمینه خرید سودمند و مناسب هدایت و راهنمایی کنیم.
۱_ پارچه نخی ملانژ لاکرا: پارچه دورس دو نخ لاکرا را شرکت های مختلفی در ایران تولید میکنند. استفاده از جنس لاکرا در این‌ گونه محصولات موجب شده‌ است که به پارچه خاصیت کشسانی بالایی را بدهد. اینگونه از پارچه‌ دارای ویژگی های خاص خود است. از جمله اینکه این پارچه ‌ها در طرح و رنگ های متفاوتی تولید میشوند و در تولید این نوع پارچه از نخ های مختلفی مثل پلی استر، لاکرا، پنبه و… استفاده میشود.
۲_ پارچه دورس گلکسی: از این پارچه بیشتر برای تولید شلوارهای گرم و زمستانی که شلوارهای اسلش هم جزء آنها است استفاده میشود. پارچه دورس گلکسی پشت کجراه نیز یکی از انواع پارچه های دورس است. این پارچه از پارچه‌ های محبوب بافت مارت بوده و با کیفیت مناسبی تولید میشود. پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه همانطور که از نامش مشخص است به‌ صورت خطوط کج است. از این پارچه نیز در رنگ های مختلفی بنا بر سفارش و خواسته مشتری تولید میشود و مناسب برای تولید پوشاک ورزشی، انواع تیشرت و شلوار اسلش است.

شناخت انواع پارچه دورس
۳_ پارچه دورس پنبه لاکرا: یکی از انواع مختلف پارچه‌ های دورس نوع پنبه ‌ای آن است که با ترکیب لاکرا یک پارچه بی نظیر را میتوان به دست آورد. نوع دروس پنبه ‌ای لاکرا، از الیاف ۱۰۰ درصد پنبه تولید شده‌ است و از آن انواع سوئیشرت های دکمه ای و زیپ دار را میدوزند. همچنین از این نوع پارچه جهت تولید مانتو های زنانه نیز استفاده میشود.
۴_ پارچه ملانژ دورس اعلا: پارچه ‌های دورس انواع مختلفی را دارند که با ترکیب شدن آن با جنس ها و نخ های متنوع کاربرد پارچه ‌ها نیز فرق میکند و روی کیفیت آنها تاثیر مستقیمی را میگذارد. یکی از این نوع پارچه‌ ها دورس ملانژ اعلا است که نوع اعلای اینگونه از محصولات از نخ های مرغوب و طبیعی بافته‌ شده است. این‌ نوع از پارچه لباس ورزشی هم به شمار می‌ آید و از آن برای تولید دستکش، کلاه، شلوار و گرمکن برای ورزشکاران استفاده میکنند.

بررسی کیفیت پارچه دورس اصفهان

بررسی کیفیت پارچه دورس اصفهان

پارچه یکی از ضروری‌ترین نیازهای انسان است که وجود آن برای ادامه زندگی حیاتی است. پارچه دورس اصفهان یکی از شناخته‌ شده ترین پارچه‌ های موجود در بازار است که توانسته به‌ علت مرغوبیت و کیفیت بالای خود جایگاه ویژه ‌ای را در بین مراکز تولیدی پوشاک پیدا کند. این پارچه را معمولا با الیاف ویسکوز (طبیعی) و پلی استر (مصنوعی) تولید میکنند که در بافت هر یک از انواع پارچه، از مقدار معینی از این الیاف استفاده میکنند.
اما باید بدانیم که هرچه درصد پنبه و ویسکوز موجود در یک پارچه بیشتر باشد آن پارچه نرم تر و لطیف تر بوده و کیفیت و مرغوبیت بیشتری را نیز دارا هست. در بافت پارچه دورس اصفهان معمولاً از ۷۰ درصد الیاف پلی استر و ۳۰ درصد پنبه استفاده میکنند که بسته به نیاز مشتریان این محصول، این درصدها میتواند متغیر شود.
از آنجایی که پارچه‌ دورس اصفهان کیفیت و مرغوبیت زیادی را دارد، استفاده از لباس های تهیه شده با این پارچه هیچ‌ گونه حساسیت پوستی همچون آلرژی، سوزش، خارش و… را در افراد ایجاد نمیکند و افراد میتوانند با خیال راحت از این قبیل پارچه ‌ها استفاده کنند. همچنین این پارچه‌ ها به راحتی قابل شست و شو با ماشین لباس شویی و انواع شوینده ‌ها بوده و بعد از شست و شو نیز رنگ آنها ثابت باقی میمانند، چروک نمیشوند و سالیان سال پس‌ از استفاده تازه و زیبا باقی میمانند. پارچه‌ های دورس اصفهان به دلیل ضخامتی که دارند بیشتر در تولید پوشاک زمستانی از آنها استفاده میشود و این پارچه را میتوان به‌ راحتی از مراکز توزیع‌ کننده پارچه‌ دورس اصفهان و فروشگاه‌ هایی که در کار فروش پارچه ویسکوز و پارچه فیلامنت ورزشی هستند تهیه کرد.
یکی دیگر از انواع پارچه ‌های دورس اصفهان، پارچه دورس ۲ نخ لاکرا است که در ترکیب آن به‌ جای پلی استر از لاکرا به‌ عنوان نخ دوم استفاده میشود و خاصیت کشسانی فوق ‌العاده‌ای را به پارچه میدهد. این پارچه نسبت‌ به دیگر پارچه ‌های نخی، ضخیم ‌تر و مقاوم تر است و از آن برای تولید پوشاک گرم برای فصل های سرد سال همچون زمستان و لباس های ورزشی و همچنین شلوار و سوئیشرت بچگانه نیز استفاده میشود.

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس

پارچه که از نیازهای ضروری برای انسان است، فرآیند تولید آن به دوران باستان برمیگردد، زمانی‌ که انسان های اولیه از الیاف گیاه کتان، رشته ها را جدا میکردند و پارچه‌ های ساده میبافتند. با گذشت زمان و پیشرفته شدن دستگاه‌ های نساجی و ماشین آلات صنعتی توانستند محدودیت های الیاف طبیعی را با الیاف مصنوعی ترکیب و قابلیت هایی مانند رنگ‌ پذیری، بالا رفتن مقاومت پارچه در برابر سایش، پایین آوردن هزینه‌ های تولید و… را به تولید این پارچه ‌ها از جمله پارچه دورس اضافه کردند.
از آنجایی که پارچه دورس دارای رنگی ثابت است و خیلی کم و دیر رنگ خود را از دست میدهد متوجه میشویم که این پارچه در مراحل اولیه تولید، مرحله رنگ رزی را به‌ خوبی گذرانده است. گفتنی است که مرحله آخر یعنی مرحله عملیات تکمیلی به‌ خوبی در پارچه ‌های دورس انجام‌ شده است چرا که این پارچه ‌ها دارای خواصی از جمله ضد چین‌ و چروک بودن، افزایش استحکام و مقاومت پارچه، بهبود درخشش و زیبایی پارچه و… را به آن میبخشد.
در تولید پارچه ‌های دورس و دیگر پارچه‌ های تریکو از سه روش استفاده میکنیم که شامل روش های زیر است که به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.
۱_در هم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه ‌ها از درهم فرو رفتن الیاف به وجود می ‌آیند. برای تولید این پارچه‌ ها نیازی به تولید نخ نیست. پارچه ‌های نمدی مانند فوتر با این روش تولید میشوند. امکان آب رفت این پارچه‌ ها بسیار زیاد است. کیفیت این پارچه ‌ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.

آشنایی با نحوه تولید پارچه دورس
۲_ روش بافندگی: بیشتر پارچه‌ های موجود در بازار با روش بافندگی تولید میشوند. برای تولید این پارچه‌ ها ابتدا باید از الیاف، نخ تهیه شود. کیفیت پارچه‌ تولید شده در این روش به نوع نخ ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد. هر چه که نخ های پارچه ظریف ‌تر و بافت آن ریزتر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری بهره ‌مند است.
باید بدانیم که چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه وجود دارد که شامل بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن است. گفتنی است که اکثر پارچه ‌های موجود در بازار به‌ ویژه پارچه ‌های دورس به روش بافندگی تولید میشوند.
۳_ گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه نخ ها با سلسله گره و زنجیره به یکدیگر متصل میشوند و پارچه‌ کشباف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کشباف برای تولید کنندگان لباس اهمیت ویژه ‌ای را دارد. در واقع میزان ریز بافتی اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند و هر چه میزان ریز بافتی پارچه بیشتر باشد کیفیت آن پارچه نیز بیشتر است که در مورد پارچه دورس اصفهان این مطلب صدق میکند چرا که این پارچه دارای کیفیت و مرغوبیت زیادی است.

فروشندگان پارچه دورس اصفهان

فروشندگان این منسوج

پارچه یکی از حیاتی ترین نیازهای مورد استفاده انسان است. پارچه دورس اصفهان از معتبرترین برندهای پارچه در بازار است و فروشندگان بسیاری را دارد. بازار بزرگ اصفهان، دارای فروشندگانی متعدد است که مرغوب‌ ترین پارچه ها را به فروش میرسانند و شما میتوانید از قیمت انواع پارچه نیز مطلع شوید چرا که تولید کنندگان بزرگ پارچه در ابتدا سعی میکنند که محصولات خود را در شهری بزرگ و صنعتی همچون اصفهان عرضه کنند و آنها را در معرض دید همگان قرار دهند.
سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش پارچه همچون سایت شرکت نساجی دیبافت، نیز یکی از فروشندگان و توزیع‌ کننده پارچه‌ دورس اصفهان به‌ صورت اصلی هستند و شما میتوانید با حذف واسطه ‌ها از آخرین و بروزترین قیمت ‌ها آگاه شوید. برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند خرید به‌ صورت آنلاین و مجازی فواید زیادی را دارد، چرا که شما میتوانید از متنوع ‌ترین مدل و رنگ های پارچه نانو مطلع شوید و خصوصیات و ویژگی های هر یک از آنها را به‌ طور جداگانه مطالعه و با ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش میتوانید از مشاوره و راهنمایی ‌های آنها بهره ‌مند شده و مناسب ترین فرآیند خرید خود را انجام بدهید.
در آخر لازم است بدانیم که شهر قم، از عرضه‌ کنندگان بزرگ پارچه ‌های دورس است و بازار این شهر نیز یکی از مراکز فروش پارچه دورس است و عمده تولید کنندگان پارچه دورس در شهر قم قرار دارند، این پارچه به پارچه دورس قم نیز شهرت یافته‌ است. اما پیشنهاد ما همواره به خریداران مراجعه به سایت‌ های اینترنتی معتبر فروش پارچه برای خرید مناسب و باکیفیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما