مرکز خرید پارچه تریکو گلدار بچگانه

پارچه تریکو بچگانه از چه الیافی بافته می شود؟ مدل های گلدار و ساده اغلب برای دوخت چه لباس هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ در این مرکز خرید آنلاین جدیدترین انواع پارچه ها مخصوص دوخت لباس بچگانه با قیمت و نرخ رقابتی عرضه و به فروش می رسند.

مرکز خرید پارچه تریکو گلدار بچگانه

چگونه پارچه تریکو با کیفیت بخریم؟

چگونه پارچه تریکو با کیفیت بخریم؟ پارچه تریکو از مدل هایی به شمار می رود که به علت استفاده از الیاف مختلف در بافت آن، قابلیت های مختلفی دارد. به طوری که امروزه انواع لباس بچگانه، پسرانه، زنانه، مردانه و حتی لباس ورزشی نیز با این نوع پارچه ها دوخته می شوند. در این مقاله به بررسی پارچه های مناسب برای دوخت لباس بچگانه خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید یکی از ویژگی های بارز پارچه بچگانه نرمی، لطافت و عدم ایجاد حساسیت های پوستی است.
برای این منظور بدون شک پارچه تریکو پنبه و مدل های پلی استر بهترین گزینه ها خواهند بود. اگر برای کودکان زیر ۵ سال قصد خرید پارچه تریکو را دارید، پارچه های پنبه ای که برای دوختن پیراهن و شلوار خانگی مناسب هستند به شما پیشنهاد می کنیم. برای سنین بالاتر، پارچه هایی با الیاف پلی استر و ترکیبی از پنبه و پلی استر بهترین گزینه خواهند بود.
از سوی دیگر انتخاب پارچه تریکو طرح دار یا ساده به چالشی برای مادرها بدل شده است. برای دوخت شلوار راحتی، تیشرت های آستین کوتاه و بلوزهای دخترانه بچگانه، مدل های گلدار و طرح ها را انتخاب کنید. در مقابل برای لباس های زیر مانند رکابی و لباس مناسب خواب، انواع پارچه تکرنگ و ساده پنه ای را تهیه کنید.

سایت فروش پارچه تریکو طرح دار لباس بچگانه

سایت فروش پارچه تریکو طرح دار لباس بچگانه این روزها به علت افزایش تنوع در تولید پارچه تریکو، میزان تقاضا برای خرید آن نیز در حال افزایش است. به ویژه اینکه در برخی مدل ها از تکنولوژی نانو نیز استفاده کرده اند که منجر به تولید پارچه های ضد آب و ضد لکه شده است. این نوع پارچه ها اغلب برای دوخت لباس های ورزشی بکار گرفته می شوند.
به طور کلی اگر قصد خرید پارچه تریکو طرح دار لباس بچگانه را دارید، همواره معیارهای زیر را مدنظر قرار دهید:

  • حتی المقدور پارچه ها الیاف طبیعی داشته باشند.
  • سعی کنید رنگ های شاد با طرح های گلدار ریز انتخاب کنید.
  • انواع پارچه تریکو عروسکی گزینه مناسبی برای دوخت لباس بچگانه است.
  • پارچه باید قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.
  • پارچه های نخی که به راحتی اتو می شوند را تهیه کنید.

اگر در زمینه تولید انواع پارچه تریکو فعالیت دارید یا واردکننده این محصولات هستید، برای فروش پارچه تریکو با بالاترین حاشیه سود ممکن در بازار داخلی و حتی صادرات آنها، می توانید با کارشناسان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما