قیمت انواع پارچه یکرو پنبه

قیمت انواع پارچه یکرو پنبه متناسب با کیفیت جنس پنبه آن می باشد هر چه پنبه خالص تر باشد قیمت آن گرانتر می باشد هرچه پارچه از نظر کیفیت نرمی بهتر باشی قیمت آن بیشتر می باشد .خرید به صورت اینترنتی و خرید مستقیم از کارخانه ها. به دلیل حذف واسطه بسیار ارزانتر و به سوده می باشد

قیمت انواع پارچه یکرو پنبه

معرفی انواع پارچه یکرو پنبه

معرفی انواع پارچه یکرو پنبهمعرفی انواع پارچه پنبه ای لزوم استفاده از پارچه اثری است که نمی تواند آن را نادیده گرفت تنوع در پارچه ها بسیار زیاد است که انواع مدل ها با رنگ های مختلف را شامل می شود ، هر نوع پارچه برای کاربردی مناسب تولید می شود،شرکت ایران نو بافت با توجه به نیاز با هر نوع پارچه زار با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های تولید پارچه اقدام به تولید یکرو کردهاست با تولیدات خود  بخشی از نیاز به  پارچه یکرو پنبه ای بر آورده می کند .پارچه یکرو شامل انواع ساده با رنگ بندی های مختلف ،پارچه یکرو دورس و پارچه یکرو جودون و همچنین پارچه یکرو پنبه ایی و…وجود دارد .

پارچه یکرو جودون خود شامل طیف وسیعی است مانند جنس پنبه،ویسکوز،پلی استر و.. ..که هر کدوم با توجه به کارایی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به کاربرد فراوان و مصارف زیادی که برای پارچه یکرو پنبه ای وجود دارد متقاضی برای این نوع پارچه بسیار زیاد است. 

برای فهمیدن کیفیت پارچه ترک باید به نخ های استفاده شده در بافت آن دقت کنید که در ادامه در مورد نخ های استفاده شده صحبت می کنیم. نخ های به کار برده شده در بافت پارچه یکرو پنبه همانگونه که از نام آن مشخص است از پنبه می باشد ولی با کیفیت های متفاوت این نخ ها را استفاده می کنند.

نخ های استفاده شدت در بافت پارچه تریکو عبارتند از:

۱-نخ أپن.

۲-نخ سوپر،

۳-نخ شانه شده کامفور شده و  کامپکت شده

    
اگر خواسته باشید از نظر کیفیت نخ های بالا را بررسی کنید باید به این موضوع اشاره کنم که کیفیت نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده از همه نمونه هایی که در بالا عنوان کردم بالاتر می باشد و نخ سوپر در رده بعدی و پایین تر کیفیت را نخ اپن دارد.

البته شایان ذکر است که چند کشور نخ های آن در کارخانجات پارچه تریکو استفاده می شود که عبارتند از:

۱-نخ ایرانی  2-نخ ازبکستان  3-نخ چینی  4نخ هندی

پخش عمده پارچه یکرو پنبه

پخش عمده پارچه یکرو پنبهپخش عمده پارچه یکرو پنبه به عوامل زیر بستگی دارد به نوع نخ استفاده شده ،شماره نخ استفاده شدت در پارچه ،تکمیل شده یا خام،کارخانه سازنده نخ،انصاف فروشنده.این پارچه داری کیفیتی بالا هستند و در میان سایر انواع پارچه از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

انواع پارچه یک رویه و چند رویه را می توانید از مرکز خرید و فروش پارچه اینترنتی ما خریداری نموده و از کیفیت بالای محصولات ما لذت ببرید. ما مطلوب ترین کیفیت را در حوزه تولید پارچه به بازار های خود عرضه می داریم ،این امر باعث گردیده تا بتوانیم در این راستا بسیار موفقیت آمیز عمل نماییم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما