فروش پارچه دورس گلکسی پشت کج راه

امروزه فروش پارچه دورس گلکسی پشت کج راه بر اساس قیمت، نوع کیفیت،نوع بافت، درجه بندی، نوع برند و شرکت تولیدی و غیره در تعیین قیمت این نوع محصول تاثیر شایانی دارد در واقع این محصول هر چقدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد در قیمت آن ها نیز تاثیر به سزایی می گذارد. همچنین قیمت این محصول با توجه به جنس نخ آن نیز متفاوت می باشد زیرا پارچه دورس پنبه که پشت و روی آن از نخ پنبه استفاده شده جز پارچه های مرغوب و با کیفیت بوده و نسبت به پارچه دورس ملانژ نیز قیمت بالاتری دارد.

فروش پارچه دورس گلکسی پشت کج راه

شناخت انواع پارچه دورس

شناخت انواع پارچه دورس

پارچه دورس نخ یکی از انواع مشهور و معروف پارچه های تریکویی بوده که از الیاف پنبه تهیه و بافته می‌شود و جز الیاف طبیعی محسوب می شود و نسبت به سایر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و نیز مقاوم‌تر می باشد که دارای انواع بافت دورس دو نخ ، دورس سه نخ، دورس کج راه است و از آن برای دوخت لباس های مردانه، بچه گانه، گرم کن ورزشی، شلوار و سویشرت استفاده می‌کنند.

در واقع پارچه دورس با نخ پنبه و فلامنت بافته می شود که به آن پارچه دورس گلکسی می گویند.

پارچه دورس از ترکیب نخ هایی نظیر: پنبه و ملانژ نیز تولید می شود که در رنگ های متنوعی مانند مشکی، سورمه ای، یشمی در بازار وجود دارد که افراد بر اساس علاقه و سلیقه خود آن را انتخاب می کنند.

شایان ذکر است لباس هایی که با پارچه دورس دوخته می شوند بیشتر مناسب برای فصل های پاییز و زمستان می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

و همچنین از انواع پارچه های دورس می توان به پارچه تریکو و پارچه گردباف ساده نیز اشاره نمود که در کارخانه جات نساجی به صورت گسترده روز به روز بر تولیدات آن افزوده می شود. اصولا این گونه پارچه ها دارای ضخامت فوق العاده بالایی بوده و نیز دارای استحکام و مقاومت بالا، دارای رنگ و طرح ثابت، سبک، دارای برندهای گوناگون، و نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

پخش عمده بهترین پارچه دورس نخ گلکسی

پخش عمده بهترین پارچه دورس نخ گلکسی

امروزه مراکز و نمایندگی های پخش پارچه دورس به صورت عمده در سراسر ایران همواره کوشیده اند تا این کالا را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه بازارهای داخلی و خارجی نمایند که این نوع محصولات به صورت طاقه ای، کیلویی می باشد و همچنین به دلیل تولیدات و سفارشات بالا امروزه ایران رکورد موفقیت در زمینه صادرات به کشورهای خارجی را نیز داشته است که همین امر سبب اشتغال زایی و رونق اقتصادی برای کشور نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما