فروش مستقیم پارچه گردباف تابستانی

پارچه یکی از مهم ترین کشف انسان بوده است که امروزه در جنس ها و نقش های مختلف برای دوخت لباس های گوناگون استفاده می شود. یکی از این پارچه های پر مصرف گردبافت است که برای فصول مختلف ارائه داده می شود. پارچه گردبافت تابستانی دارای دوخت گرد و حلقوی که به این نام شهرت یافته است. این پارچه برای اینکه نرم لطیف است مورد پسنداکثر افراد قرار گرفته است. فروش مستقیم پارچه گردبافت تابستانی و پارچه جین ایرانی به روش های مختلفی بدون واسطه امکانپذیر است.

فروش مستقیم پارچه گردباف تابستانی

آشنایی با خصوصیات بارز پارچه گردباف

آشنایی با خصوصیات بارز پارچه گردباف همانطور که می دانید پارچه گردبافت برای کودکان، دختران و پسران و همچنین برای بزرگسالان مناسب است و چون تنوع رنگی بالایی دارد افراد زیادی از آن برای شومیز، مانتو، شلوار و لباس کودکانه استفاده می کنند. در ادامه این مقاله با خوصوصیات بارز پارچه گردبافت آشنایی پیدا می کنید که عبارت اند از:

  • اولین و مهمترین خصوصیتی که این پارچه دارد نرم و لطیف است و بسیار انعطاف پذیر است و چون راحت است افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این پارچه برای لباس های اندامی بسیار مناسب است چون نرم است و کش می آید کارایی زیادی دارد.
  • از دیگر خصوصیت بارز پارچه گردبافت این است که کیفیت بسیار بالایی دارد به همین خاطر اصلا بعد از چند بار شستشو اصلا پرز نمی دهد و خراب نمی شود و پارچه با دوامی می باشد.
  • پارچه گردبافت چون نخ خوبی استفاده شده به راحتی تمیز می شود و اصلا لک بر روی آن باقی نمی ماند همچنین رنگ آن تثبیت شده است و بعد از شستشو تغییر رنگ نمی دهد این پارچه به راحتی برش می خورد.
  • گردبافت را مب توانید رر هر طرف باش دهید و بدوزید هیچ تراکمی تغییر نمی کند و اصلا برش ها تغییر رنگ نمی دهد. همچنین این پارچه دوخت زیبایی دارد و اصلا نخ کش نمی شود.

قیمت تولید پارچه گردباف کشی

قیمت تولید پارچه گردباف کشی قیمت پارچه گردبافت کشی و پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی به نوع پارچه، جنس پارچه و رنگ پارچه بستگی دارد همچنین قیمت آن به کشیبودن آن بستگی دارد. این پارچه را می توانید به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید. پارچه کشی گرد بافت تابستانی بخاطر جنسی که دارد اندام را ظریف و زیبا می کند و با آن زیباتر به نظر می رسید.

فروش پارچه گردبافت به صورت اینترنتی از طریق سایت زیر امکانپذیر است. این پارچه متنوع را مب توانید به صورت عمده خریداری کنید و از قیمت استثنایی آن بهره ببرید. این پارچه به خاطر نوع جنسی که دارد هیچوقت از مد نمی افتد و افراد زیادی آن را مورد استفاده قرار می دهند. چون به صورت آنلاین فروش آن انجام می گیرد قیمت پایینی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما