فروشگاه پارچه جودون پنبه متری

فروشگاه پارچه جودون پنبه نمونه ها را به صورت متری برش داده و به دست مشتری می رساند. اقلام متری در این راستا چون اندازه های معینی دارند توجه عمیقی را، به سمت خود کشانده اند و هیچ وقت از نظر استاندارد خود کسری خاصی از مدل های خارجی ندارند.

فروشگاه پارچه جودون پنبه متری

معرفی انواع پارچه جودون

معرفی انواع پارچه جودون

انواع پارچه های جودون به این صورت هستند :

  1. فلامنت : بافتی متمایز با دیگر ساخته های موجود دارد. در واقع نوار های تکه ای و هم عرض از آن ها به چشم می خورند.
  2. ریون : نخ های به دست آمده کره ای برای تهیه این اجناس مطلوب به نظر می رسند و نیز تا حدی، قابل انعطاف هستند. این که آن ها را از پلی استر به عمل می آورند دلیلی بر وجود رنگ های متنوع آن ها است. 
  3. کرپ : تولیدات مطرح با این جنس عمری بس زیاد دارند و هرگز به فرم نمی شوند. از این رو در قسمت های زانویی ساییده نگشته و به گشادی نمی رسند. برای البسه ورزشی، خنک کننده تابستانی و راحتی های منزل هم بسیار کارا به نظر می آیند.
  4. پلی استر : بسیار نرم و لطیف است و باید امکانی را در بازار جست و جو نمود تا بتوان به آن ها دسترسی یافت. از سویی انواع فانتزی آن ها رغبت بالایی را در میان مصرف کنندگان ایجاد نموده است چون جوانان کشش بیشتری را در پوشیدن آن ها دارند. معمولا با استفاده از آن ها تبادل خوبی بین هوای بیرون و بدن انجام می گیرد که این اتفاق موجب، عدم عرق کردن می شود.
  5. لاکرا : حالت کش دار خوبی از آن ها به رویت می رسد و چنین خاصیتی به این دلیل است که، با هیچ پارچه دیگری ترکیب نمی گردند. پس به خوبی می بینید که به سایز بدن شما تبدیل می شوند.
  6. پنبه : شکلی نخی را از خود به نمایش می گذارند و از ماندگاری، نسبتا کاملی برخوردار هستند. ویژگی دوگانه آنها باعث بروز این واقعه می شود که در تابستان و فصول گرم کاملا خنک شوید و در زمستان ها، گرمی مورد نیاز خود را به دست آورید.

خرید مستقیم پارچه جودون پنبه از کارخانه

خرید مستقیم پارچه جودون پنبه از کارخانه پارچه هایی از جنس پنبه و با نرمی زیاد که دارای قیمت هایی حقیقی هستند توسط، کارخانه پارچه جودون به اشخاص خریدار تحویل داده می شوند.

خرید پارچه جودون به صورت مستقیم ضامن این امر است که کالا هایی مطابق با استاندارد های جهانی را تحویل  می گیرید.

هم چنین باید گفت که با ثبت نمودن کالا های مورد احتیاج و ضروری در سایت رسمی ما، خرید های مستقیمی را نصیب خود می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما